Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hou er rekening mee dat de C800S twee uur nodig heeft om op te laden, terwijl de C801D acht AA's (of AAA's) kan opladen in 1 uur. Hij heeft ook een break-in mode, een soft-mode (die er ook 2 uur over doet) en een refresh mode.
Jammer genoeg is dit nieuwe model zo goed als niet in Europa te vinden, dus heb ik de mijne gewoon uit de States laten komen, gevonden op eBay bij Rouch Ham, snelle verzending en prima verpakt. Vermits de adapter een 'worldwide' versie is kan die perfect 220V aan (en 110V ook trouwens).
Om je batterijen gewoon op te laden is dit een schitterende lader, gewoon de AA insteken en een uurtje later zijn ze perfect opgeladen. Wil je echt nieuw leven in oude batterijen blazen kan dit met de C801D ook, hij zal je batterijen traag opladen, ontladen en terug opladen tot hun maximum capaciteit. Je hebt niet alle toeters en bellen zoals op een C9000, maar voor mij is de mogelijkheid om 8 batterijen tegelijk op te laden heel nuttig.
Men spreek daar wel over een laadtijd van 1 uur voor 2000 mA batterijen, maar hoe zit het met 2700 mA batteijen?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
De MH-C801D is in NL bij mijn weten enkel via samenkopen.net te verkrijgen via gezamenlijke inkoop (iemand ervaring mee?). De lader in het buitenland kopen (bv USA) levert met inporttax, verzending e.d. alleen maar verlies op, dus voorkeur voor aanschaf in eigen land of Belgie. Hoewel ik de grotere batterijformaten niet zal gebruiken, kan ik me dan voor hetzelfde geld net zo goed de MH-C808M aanschaffen welke wel gemakkelijk te verkrijgen is. Deze is thans EUR 84. Maar waarom voor iets meer betalen dat je niet gebruikt
Duidelijke taal, is die site nog niet uit de lucht?
Vooralsnog hoor ik graag van iemand waar de lader in Belgie of Nederland (nog) te koop is voor een redelijke prijs. NB. Welke batterijen het best, Medion 2100?
dan is 't enigste verschil de stroomvoorziening en sneller en daarom 20 dollar duurder ?
Ik zoek iets om mijn batterijen te kunnen te optimaliseren maar ik wil er zoveel mogelijk in één keer kunnen opladen
(3x580 ex2 + 4 pocketwizards zijn 20 batterijen)
De mijne komt van fotoshop Aalten uit Nederland.
Ik weet niet of het nog op stock is , maar een mailtje naar Roland kan ook al duidelijkheid brengen.
Groeten ,
VDS Digit@l
Bij eleshop heb ik ook mijn maha c9000 gekocht en alles is perfect verlopen.
Kijk eens op http://www.nkon.nl/maha-powerex-sany...-chargers.html , die hebben die ook. Voor zover ik weet zijn er al enkele mensen die daar eentje besteld hebben, ook zonder problemen.
Mijn tweede c9000 ga ik ook daar bestellen...
Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...
Ik heb daar oa de MH-C9000 en een hele bende eneloops AA besteld en ga nu ook nog een voorraadje AAA's en een MH-C808M bestellen. Perfecte communicatie en levering en gunstig in prijs.
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Tijdje geleden ook de Maha 9000 aangekocht bij Eleshop; stond in aanbieding met 8 gratis Medion AA's. En passant ook wat lege storage doosjes bijbesteld maar bij levering bleken die allemaal stuk (gebarsten). Mailtje gestuurd en een weekje later werd het pakje met de nieuwe doosjes netjes afgeleverd door de postbode. Prima service dus. Krijgen een 10 van mij.
Comment