Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door Michel De KeyserBekijk bericht
Kennen jullie in Antwerpen centrum een fotozaak die de Cactus V4 triggers verkoopt ?
Alvast bedankt voor jullie feedback !
Ik heb de mijn in China gekocht, en op 6 dagen thuis, 3 sets compleet voor 106 euro verzending inclusief. Wel opletten dat ze interferentie geven op de oude 5D, heb ik ook moeten ervaren. Vandaar dat ik nu werk met Skyports van Elinchrom. Als je ze gaat vinden in de Antwerpse omgeving ga je der een pak voor betalen, terwijl nu de (oude) skyports in promotie zijn bij Servix in Aartselaar.
MVG, jeff c.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Die Youngnuo dingen beter? Ik hoor toch andere dingen van de mensen die ze vergeleken hebben .
Ik heb er meer dan 10... werken feilloos... +100m ver.... etc... etc... Welke mensen hebben ze vergeleken? Zijn zijn de absolute hit in de strobist wereld...
Comment