Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maandag heb ik ook een flipside 400 besteld. Ik had die ook graag eens in 't echt gezien voor ik hem bestelde, maar dat is niet gelukt.
Als het goed gaat heb ik hem morgen . Zjust op tijd voor vaderdag .
Maandag heb ik ook een flipside 400 besteld. Ik had die ook graag eens in 't echt gezien voor ik hem bestelde, maar dat is niet gelukt.
Als het goed gaat heb ik hem morgen . Zjust op tijd voor vaderdag .
Greetz,
Ziggy.
Hey Ziggy, waar heb jij hem besteld en wat kost het daar?
Ik sta op punt hem te bestellen bij fotokonijn.be (€96.95) of redcoon.be (€96,80)
Ik heb hem besteld bij Studio 73. Daar kost hij 99,95€ + 7,5€ verzending.
Daar was hij op voorraad, bij Konijn niet ... Vandaar.
Maandag avond on-line besteld en overschrijving gedaan.
Gisteren hadden ze de betaling ontvangen en vandaag is hij verstuurd met Taxi Post. Benieuwd of hij er morgen zal zijn ...
Gisteren hadden ze de betaling ontvangen en vandaag is hij verstuurd met Taxi Post. Benieuwd of hij er morgen zal zijn ...
Greetz,
Ziggy.
fotorubens/studio73 verpakken die overdreven goed in toch voor een rugzak
Greetz,
Ziggy.
In magazijn van konijn inderdaad niet beschikbaar maar wel in winkel Turnhout. Aangezien ik op de grens woon van O-VL & W-VL is het niet evident om naar Turnhout te pendelen. Heb vlug gemaild naar Studio73 of ze er nog beschikbaar hebben.
Ziggy weet het me aub te zeggen of het aangekomen is morgen, dan kan ik hiermee rekening houden want ik vertrek volgende week vrijdagavond richting Frankrijk, 't zou spannend kunnen worden...
Heb een vraagje voor wie de trotse bezitter is van een Flipside 400 AW.
Volgens de beschrijving heb je 2 schouderriemen en 1 middelriem voor rond de buik.
Daar ik van het Bourgondisch type ben vraag ik me af of je deze riemen ruim genoeg kunt afstellen of zijn ze alleen geschikt voor mannequins?
Alvast bedankt voor alle feedback .
Ik heb eens gemeten en je kan ongeveer gaan tot een heup/buikomtrek van 140 cm.
Ziggy, bedankt voor de melding, heb ondertussen bericht terug gekregen van studio 73 dat er nog een beperkte voorraad is (waarschijnlijk 1 zoals je zelf aanhaalde).
Ga morgen bellen naar de winkel of dat ze nog die ene hebben en of dat de levering vrijdag kan gebeuren want donderdag is er niemand thuis. Wat er dan gebeurd als ze het aanbieden en je bent niet thuis weet ik niet.
JG16, bedankt voor uw info betreffende de heup/buikomtrek, heb nog wat overschot
Wat er dan gebeurd als ze het aanbieden en je bent niet thuis weet ik niet.
Ik weet niet of jij die mogelijkheid hebt, maar ik laat dergelijke zaken op mijn werk toekomen. Daar is altijd iemand aanwezig .
Vooral niet te lang wachten met de bestelling, want zolang zij geen centen op hun rekening zien, wordt de bestelling niet klaargemaakt.
Comment