Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorillapod SLR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gorillapod SLR

    @LesC: Ik heb de SLR ZOOM.
    Voor deze foto heb ik idd. de Canon 10-22 gebruikt, met een goedkope draadontspanner van Dealextreme, en de gorillapod was geklemd rond een railing.
    Canon 40D Canon EF 17-40mm F:4.0 L USM - Canon EF 50mm F:1.4 USM - Canon EF 100mm F2.8 L IS USM Macro - Canon EF 70-200mm F:4.0 L USM - Speedlite 430EX II

    Comment


    • #17
      Re: Gorillapod SLR

      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic007 Bekijk bericht
      Is de Gorillapod SLR-Zoom zoals je hem krijgt klaar om te gebruiken, of kan je er niets mee doen zonder extra ballhead?
      Je kan hem zo gebruiken, maar dat is echt wel niet aan te raden. Je moet ten eerste dan die tripod op je camera schroeven wat al heel onhandig is. Vervolgens kan je hem dan enkel maar gebruiken als statief en niet als een klem op een trapleuning of dergelijke zonder dat je een hele tijd moet proberen je camera in die juiste richting te wringen.

      Met zo'n balhoofd klik je gewoon je camera op je gorilla en kan je je camera gemakkelijk in elke richting richten. Zo'n balhoofd vind ik toch wel een must bij een Gorilla SLR Zoom.

      Heb me deze morgen een gorilla slr zoom gekocht en onmiddellijk kunnen vaststellen hoe handig het wel niet was geweest had ik onmiddellijk ook de Ballhead gekocht. Heb deze nu inmiddels ook en ik kan enkel maar beamen dat zo'n gorilla de ultieme tripod is qua mobilteit. Heb een heel kleine slingbag en daar past ie zelfs in.

      Comment

      Working...
      X