Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijcapaciteit NB2LH (oa 350D)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterijcapaciteit NB2LH (oa 350D)

Hallo,

ik ga binnenkort een trouwreportage maken en ik vroeg me af of ik niet best extra batterijen voor mijn camera zou kopen. Die dag zelf zou ik van 9u30 tot 16u en van 19u tot 23u foto's moeten nemen. Nu vraag ik me af of ik wel toe kom met mijn huidige twee batterijen. Wat ik nu heb is de originele canonbatterij en een lenmar-exemplaar. Morgen ga ik voor een geheugenkaart naar konijnenberg dus ik kan ineens twee extra bijkopen moest het nodig zijn. Vooral het eerste deel van die dag duurt vrij lang en ik heb eigenlijk geen enkel idee hoelang de batterijen meegaan. Tussendoor kan ik ze wel opladen denk ik.
    Vandaar dus mijn vraag: hoe lang gaat zo'n batterij meegaan...

alvast bedankt!
    Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
    BLOG

Re: Batterijcapaciteit NB2LH (oa 350D)

zeker spelen en er 2 bijkopen... het laatste wat je op zo'n dag wil, is zonder batterijen vallen...

als je kan, probeer dan ook een backup toestel mee te nemen...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

Re: Batterijcapaciteit NB2LH (oa 350D)

Ik heb eens op een klimwedstrijd over de 2000 RAW's geschoten met één batterij.
      Ik verschoot er eerlijk gezegd zelf van dat m'n camera bleef werken.
      Nu heb ik wel en grip met 2 extra batterijen bijgekocht voor het zekerste...
      Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Working...
      X