Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afsluitdopjes D200 of S5 pro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afsluitdopjes D200 of S5 pro

Het afsluitdopje van de flitskabelaansluiting van mijn S5 pro zit er niet meer op (is hetzelfde dopje als van de Nikon D200). Mijn vraag dan ook, waar kan ik zo'n dopjes vinden in België (liefst in omgeving Brussel)?

Re: Afsluitdopjes D200 of S5 pro

Kijk eens op de site van nikon voor een verdeler in uw regio, zij kunnen u hiermee ikwijls wel verder helpen. Van hieruit is het moeilijk in hun stock te kijken.

Zoniet neem eens contact op met Procirep (in brussel gevestigd) zij doen het onderhoud en herstellingen voor Nikon.

Ik heb er eens een nodig gehad voor de 10pins aansluiting van de F5 en m'n lokale verdeler had deze binnen, de kostprijs was iets van 5€.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

http://www.bocaphoto.com/products/ne...n/nikonacc.htm

Comment

Een dergelijke site zoek ik dus, maar liefst voor België. De verzendkosten zouden anders wel eens een stuk hoger kunnen oplopen dan de prijs van dit kleine onderdeeltje zelf.
        In elk geval was ik van plan om na het lange weekend eens contact op te nemen met Procirep, maar in afwachting zijn alle tips en hints welkom, tenslotte is dit een onderdeeltje dat zo makkelijk verloren raakt (om een idee te geven, ik weet zelfs niet waar, wanneer en hoe dat bij mij gebeurd is, want ik heb dat dopje er nooit afgehaald) dat sommigen toch ook al de ervaring moeten hebben met de bestelling van dit onderdeeltje.

Comment

http://www.nikonservice.nl/shop/inde...54a6279c23d8b9

Eentje in nederland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
            Een dergelijke site zoek ik dus, maar liefst voor België. De verzendkosten zouden anders wel eens een stuk hoger kunnen oplopen dan de prijs van dit kleine onderdeeltje zelf.
            Ik heb daar een oogschelp voor een D300 besteld en de totaalprijs, prijs + verzendkosten, was lager dan het ding hier kopen.

Maar dus niet goedkoper als bovenstaande site..
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik denk dat bijna iedereen die dopjes kwijt speelt.(Zelf de Koning)
              Men toestel was nog geen maand oud of het was al verdwenen.
              Niet teveel van aantrekken op de foto's zal je er niets van merken.

Groetjes.
              lucv.be - instagram - facebook

Comment

je zou kunnen verschieten van de verzendings kosten van belgische, nederlandse of duitse leveranciers...

bovenstaande leverancier... vraagt 8€50 verzendingskosten!!!

't is veel goedkoper van de US of china of canada... zie hier
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Op de fotobeurzen staan bijna altijd handelaars die die accesoires bijhebben.
                  Binnenkort, laatste of voorlaatste zondag van juni is er in Anderlecht (Coovi) de beurs Photo-puces. Daar staan zeker van die handelaars.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
                    Op de fotobeurzen staan bijna altijd handelaars die die accesoires bijhebben.
                    Binnenkort, laatste of voorlaatste zondag van juni is er in Anderlecht (Coovi) de beurs Photo-puces. Daar staan zeker van die handelaars.
                    ah, dat is een interessante tip. photo-puces is een beurs waar ik nog nooit geweest ben, maar waar ik wel eens naar toe zal gaan in de toekomst.

Momenteel heb ik het onderdeeltje via ebay gekocht. Nog niet ontvangen, maar ik verwacht dat het volgende week zal toekomen. En dan maar hopen dat ik het niet meer opnieuw kwijt raak.

Comment

Mijn dopje is toegekomen. Gevonden via ebay en met verzendingskosten inbegrepen kwam het op 4,42€. Ik denk dat dat erg schappelijk is.
                      Iedereen bedankt voor de tips en hints.

Comment

Working...
                      X