Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GP recycko batterijen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: GP recycko batterijen

toch even aanmelden, moet ook nog eens zoiets hebben....
    ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

ik gebruik ANSMANN +MaxE batterijen (zelfde technologie als de Recycko) en in mijn SB800 moetn die niet onderdoen voor de GP2700 die ik ook heb, de GP2300 presteren duidelijk minder naar recycle tijd .. grote voordeel: je moet niet elke keer de nacht voor een shoot al je batterijen herladen om zeker te zijn dat ze werken tijdens je opdracht. gewone herlaadbare batterijen die je enkele dagen hebt laten liggen presteren al duidelijk minder, en na een paar weken lijken ze dood .. deze batterijen met LSD geven tenminste zekerheid en comfort .. ik heb immers 6 flitsers, en als ik die allen wil voorzien van vers geladen batterijen, moet ik 8 laadstations hebben (5 batterijen per SB800) .. en als je ze niet wilt laden met goedkope prul laders, dan worden die herlaadbare batterijen een dure zaak als je 8 laders nodig hebt.

Comment

voor dagdaagelijks gebruik zie ik het nut van zo'n maha lader niet in
        als je er eentje hebt om op regelmatige basis je batterijen te controleren is dat al voldoende
        ik ga er me een ansmann energy 16 aanschaffen daar kan ik 12 AA batterijen mee opladen
        voor op regelmatige basis de batterijen te controleren ga ik zo'n maha lader kopen
        maar om constant de batterijen daarmee op te laden is overkill in mijn ogen

Comment

waar kan je deze maha-laders aanschaffen?

want dit interesseert me wel
          Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht

Hier Bv, of bij Mediamarkt de Memorex Pro1geniux, idem aan de Maha MH-C9000 voor de prijs van 69€.
            Last edited by Guest42; 16 april 2009, 18:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht

je vind die ook bij Gotron in aalst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                je vind die ook bij Gotron in aalst
                nog beter

das tenminste heel dicht bij de deur
                Website: http://www.svisimaging.be

Comment

GP ReCyko 4x AA + lader voor €14,99 in de Colruyt. Leek me een mooie deal, niet?
                  about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                    GP ReCyko 4x AA + lader voor €14,99 in de Colruyt. Leek me een mooie deal, niet?
                    Wat is de schitterende deal ? een lader erbij waar ge geen fluit kunt mee doen ?
                    als 4 Recyko's 10 euro kosten hebt ge een lader van 5 Euro erbij .. big deal ! 't zal ne felle zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                      Wat is de schitterende deal ? een lader erbij waar ge geen fluit kunt mee doen ?
                      als 4 Recyko's 10 euro kosten hebt ge een lader van 5 Euro erbij .. big deal ! 't zal ne felle zijn
                      Dat zal wel een compacte lader zijn die je gemakkelijk op reis kan gebruiken, op voorwaarde dat het geen dagen duurt om er de accu's mee te laden (want die goedkope laders hebben gewoonlijk een heel kleine laadstroom).

Maar als je de accu's echt goed wil laden, dan is er niet veel beters te vinden dan de Maha:

Last edited by Black B@ndit; 17 april 2009, 23:33.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

Lijkt mij ferme lader

Ik kan op het werk heel goedkoop aan alles van GP geraken (werk in distributie, dus rechtsreeks import van GP ) Kan die lader met alle batterijen van GP werken? En gaat er een meerwaarde zijn tov de gewone GP laders? GP heeft ook iets duurdere betere laders...

Als ik met die lader meer capaciteit kan halen uit mijn hele verzameling GP batterijen, interesseert dit mij wel Maar dan moet hij wel meerwaarde geven tov een GP lader, want die kan ik veel goedkoper kopen!

Ziet er mij ook iets ingewikkelder uit Ben geen dommerik maar zou niet weten aan welke ratio ik mijn GP 2700 Mah batterijen zou moteen opladen...

greetz,
                        www.fotopie.be
                        Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieternlt Bekijk bericht
                          Lijkt mij ferme lader

Ik kan op het werk heel goedkoop aan alles van GP geraken (werk in distributie, dus rechtsreeks import van GP ) Kan die lader met alle batterijen van GP werken? En gaat er een meerwaarde zijn tov de gewone GP laders? GP heeft ook iets duurdere betere laders...

Als ik met die lader meer capaciteit kan halen uit mijn hele verzameling GP batterijen, interesseert dit mij wel Maar dan moet hij wel meerwaarde geven tov een GP lader, want die kan ik veel goedkoper kopen!

Ziet er mij ook iets ingewikkelder uit Ben geen dommerik maar zou niet weten aan welke ratio ik mijn GP 2700 Mah batterijen zou moteen opladen...

greetz,
                          Ik had een GP-lader, en die stookte de accu's altijd zo heet dat ze heel snel versleten waren.

Toen ik de Maha-lader een keer had gebruikt, heb ik drie laders weggegeven...

Als je accu's van 2700mAh wil laden, dan is de standaard laadstroom van de Maha (1000mA) een veilige keuze. Als je accu's sneller wil laden, dan gaan ze minder lang mee.

De lader ziet er ingewikkeld uit, maar dat valt best mee.

GP heeft op dit ogenblik geen lader met dezelfde mogelijkheden.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Ik had een GP-lader, en die stookte de accu's altijd zo heet dat ze heel snel versleten waren.

Toen ik de Maha-lader een keer had gebruikt, heb ik drie laders weggegeven...

Als je accu's van 2700mAh wil laden, dan is de standaard laadstroom van de Maha (1000mA) een veilige keuze. Als je accu's sneller wil laden, dan gaan ze minder lang mee.

De lader ziet er ingewikkeld uit, maar dat valt best mee.

GP heeft op dit ogenblik geen lader met dezelfde mogelijkheden.
                            ok super! heb gezien dat op deze link de batterijen ook niet duur zijn. Lijkt mij dan wel een goede investering, dus dat is hetvolgende op mijn wishlist
                            (voor op vakantie in juni staan er eerst nog een 17-55 2.8 en een lowepro op de lijst, die heb ik eerst 'nodig')

Iemand ervaring met de MAHA batterijen, gelijkwaardig aan GP of memorex? Ik vond GP batterijen tot nu toe altijd de beste, maar kan subjectief zijn. Wat zeggen de metingen? (al links en rechts wat resultaten gezien, maar weinig resultaten van Maha batterijen, nee?)
                            EDIT: ondertussen gemerkt dat ze eerder in de post van spacemanbow al eens aangehaald zijn

greetz,
                            Last edited by pieternlt; 23 april 2009, 17:21.
                            www.fotopie.be
                            Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

de GP recyko's ben ik minder tevreden van dan de sanyo eneloop's. De sanyo gaan langer mee.. de recyko's lijken mij sneller hun lading te verliezen.
                              Misschien heb ik een slecht setje ..zal ze eens moeten testen..wat mij opvalt dat ze ook snel volgeladen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                                de GP recyko's ben ik minder tevreden van dan de sanyo eneloop's. De sanyo gaan langer mee..
                                Ik gebruik nog steeds m'n GP 1hour charger, met Sanyo Eneloops, al meer dan 1 jaar, nog nooit problemen mee gehad. En nog steeds haal ik met m'n toneelshoots op 1 avond meer dan 300 flitsen. (D200 + 28-70/2.8 + SB600+ 1 setje van 4 Eneloops)

Ik begrijp de hype niet over die lader......allee......toch niet nadat ik overgeschakeld ben van GPs op Eneloops.
                                Als je nog standaard rechargeables gebruikt ja, maar Eneloops....nee, echt niet.

Comment

Working...
                                X