Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handige tas voor 5D ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• handige tas voor 5D ?

Hallo,

Zoek een super compacte tas voor 5DmkII + grip met 24 105 en al dan niet omgedraaide zonnekap, er moet alleen stofdoekje bij in kunnen

Heb momenteel zeer weinig tijd om de winkels te gaan passen, en ga binnen 10 dagen naar disneyland parijs en naar londen ( leuke fotokes maken ..)
    Ik heb een crumpler prettyboy xxl maar die is nu te klein (ook te koop)

De tassen sites ken ik allemaal, ik hoor het graag van iemand met ervaring hiermee.

THX
    marc
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Re: handige tas voor 5D ?

Ik heb voor te gaan wandelen met een gelijkaardige configuratie de Lowepro Off Trail II... Daarin gaat perfect mijn 5D + 24-105 en dan neem ik nog mijn 70-200 F4 mee en een blikje drank....
    Voor de langere tochten heb ik mijn rugzak waar al mijn spullen inkunnen...
    Ikzelf heb wel geen grip, dus dat zal je even moeten testen of het er nog inpast...weet niet hoe dik die grip is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boerkejos Bekijk bericht
      Ik heb voor te gaan wandelen met een gelijkaardige configuratie de Lowepro Off Trail II... Daarin gaat perfect mijn 5D + 24-105 en dan neem ik nog mijn 70-200 F4 mee en een blikje drank....
      Voor de langere tochten heb ik mijn rugzak waar al mijn spullen inkunnen...
      Ikzelf heb wel geen grip, dus dat zal je even moeten testen of het er nog inpast...weet niet hoe dik die grip is...

Er bestaan 100de prachtige tassen, maar zodra der een grip aan het toestel hangt verandert alles, en past niets meer.
      Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
        Er bestaan 100de prachtige tassen, maar zodra der een grip aan het toestel hangt verandert alles, en past niets meer.
        Ik zal anders mijn vader zijn 450D met grip er eens proberen in te steken....
        Als er dan nog wat speling over is, dan zal de 5D er ook wel inpassen.
        Volgens de site zou het toch moeten lukken zo te zien
        Last edited by boerkejos; 13 februari 2009, 08:48.

Comment

Hey MDY,

Ik gebruik deze voor een korte trip.
          Wat kan er in ?
          Een 5D+grip met 24-105 , een 70-200 2.8 en een 430 EXII. (je kan er ook nog een drankje in kwijt en batterijen en geheugenkaartjes aan volonté. Prijs 39 euro.

Een toffe stevige weather-sealed cameratas.
          Er zit ook nog een heupgordel bij.
          Good Luck
          CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Working...
          X