Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ring Flash adapter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ring Flash adapter

HEy ,

Iemand ervaringen met dit toestelletje?
    En content van ?
    De prijs is momenteel rond de 239 euro.

Grtz,
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Re: Ring Flash adapter

geen ervaring mee, maar ziet er wel een leuk speeltje uit Waar wordt dit verkocht?
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

Er zijn twee versies... de originele Ray Flash en de chinese copy

De Ray Flash is veel te duur voor wat het is... Niet in amerika bestellen, 't is immers een Tsjechisch product, koop het direct in tsjechie... is dikwijls op ebay te krijg voor 99€ + verzending
      de chinese versie kost rond de 60€ verzending inbegrepen op ebay...

ik heb er zo ééntje gekocht en 't werkt goed.
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Prikkelt al lang in mijn ogen, maar vind het wat duur voor wat het eigenlijk is. Een kunststof (passieve) adapter die het licht wat in een andere baan leidt.
        Het ziet er verder wel een mooi ontwerp uit, alleen vraag ik me af of het niet wat veel gewicht is op de flitskop van bvb een SB800 (of soortgelijke flitsers).
        Ik heb ook die koffiefilter van Harry-Flong, dat ding geeft een mooie lichtverspreiding maar is toch een groot gewicht op de flitskop, ik ben er steeds voorzichtig mee.
        Deze laatste is ook in prijs aan het zakken, het niet is er blijkbaar af. Misschien nog even wachten voor die ringflitsadapter, die zal misschien ook nog wel zakken in prijs.

Groetjes

Luc

Comment

Ik heb een Orbis ringflash en het ding werkt echt super goed.

Hier dus
          www.fotofolio.be

Comment

enkele voorbeelden... contrast met en zonder ring flash...
            object staat een 20 tal centimeter van de muur..

crop

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Re: Ring Flash adapter => orbis

Even melden dat ik net de Orbis flash te koop zag bij fotokonijnenberg. Voor degenen die geďnteresseerd zijn, hij is momenteel niet in stock in België, wel in Nederland.

Prijs: € 151,50

Nicky

Comment

Weet iemand of deze Ring Flash adapter ook bruikbaar is met een macrolens (canon 100mm)?
                canon eos 400D + 100mm macro + 70-300mm IS + 55-200mm + 18-55mm

Comment

Re: Ring Flash adapter => orbis

...........
                  Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 17:41.

Comment

Working...
                  X