Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Iemand ervaringen met dit toestelletje?
En content van ?
De prijs is momenteel rond de 239 euro.
Grtz,
CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Er zijn twee versies... de originele Ray Flash en de chinese copy
De Ray Flash is veel te duur voor wat het is... Niet in amerika bestellen, 't is immers een Tsjechisch product, koop het direct in tsjechie... is dikwijls op ebay te krijg voor 99€ + verzending
de chinese versie kost rond de 60€ verzending inbegrepen op ebay...
Prikkelt al lang in mijn ogen, maar vind het wat duur voor wat het eigenlijk is. Een kunststof (passieve) adapter die het licht wat in een andere baan leidt.
Het ziet er verder wel een mooi ontwerp uit, alleen vraag ik me af of het niet wat veel gewicht is op de flitskop van bvb een SB800 (of soortgelijke flitsers).
Ik heb ook die koffiefilter van Harry-Flong, dat ding geeft een mooie lichtverspreiding maar is toch een groot gewicht op de flitskop, ik ben er steeds voorzichtig mee.
Deze laatste is ook in prijs aan het zakken, het niet is er blijkbaar af. Misschien nog even wachten voor die ringflitsadapter, die zal misschien ook nog wel zakken in prijs.
Even melden dat ik net de Orbis flash te koop zag bij fotokonijnenberg. Voor degenen die geďnteresseerd zijn, hij is momenteel niet in stock in België, wel in Nederland.
Comment