Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervangbatterij voor 5D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vervangbatterij voor 5D

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Heb je die nodig als die toch in die grip zit?

(er zitten verschillende van die batterijen in mijn fototas zonder beschermklepje, zo erg is dat niet)
    Ik heb de gewoonte zorgvuldig en volgens het boekje om te gaan met mijn materiaal.
    Ik heb daar goede ervaringen mee want mijn materiaal verkeert dan ook altijd in heel goede staat.
    Dus ik haal altijd de batterij uit het apparaat als ik het niet gebruik en batterijen steek ik altijd in hun doosje. Dus ik zou ze niet in de grip laten zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
      Ik heb de gewoonte zorgvuldig en volgens het boekje om te gaan met mijn materiaal.
      Ik heb daar goede ervaringen mee want mijn materiaal verkeert dan ook altijd in heel goede staat.
      Dus ik haal altijd de batterij uit het apparaat als ik het niet gebruik en batterijen steek ik altijd in hun doosje. Dus ik zou ze niet in de grip laten zitten.
      Ah Ok, ik ben een beetje meer het "journalistentype" vrees ik .

Misschien in zo'n zip-lock zakje steken dan?

Comment

nee hoor hans, eerder het "apothekers"-type:
        elk objectiefje/bodietje/akseswarke zijn eigen plekske in de schuif aka koffer

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Da's een grapje zeker?
          In uw boekje staat ook best originele batterijen te gebruiken?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Da's een grapje zeker?
            Die zit, dat moet je toegeven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Da's een grapje zeker?
              Ohh great, everybody cheer.
              Verseg is back.

De gast die op iedereen en alles iets te zeggen heeft, alles beter weet maar wel 99% van de tijd een 4X zoom gebruikt.
              Weet je nu nog niet dat zooms die verder gaan dan 3X zoom, optisch niet je dat zijn.
              Verseg toch....

Maar zeg nu eens : wat heeft uw post deze keer bijgedragen? Ohh juist, niets zoals altijd.
              Don't bother... Ge vliegt direct op mijn ignore lijst. First one in a long time...

Comment

Weet je nu nog niet dat zooms die verder gaan dan 3X zoom, optisch niet je dat zijn.
                Maar zeg nu eens : wat heeft uw post deze keer bijgedragen? Ohh juist, niets zoals altijd
                Don't bother... Ge vliegt direct op mijn ignore lijst. First one in a long time...
                Groot gelijk, jij bent de goedheid zelve. Bedankt voor het complimentje.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

stef, rustig maat!
                  zie je de humor er niet van in?
                  hopelijks vanmorgen met een frisse kop herlezen,
                  en dan met een glimlach de dag herbeginnen

mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

MM, de Milde Moderator van BD. (zij het dan officieus)

Sorry maat, ik weet ondertussen wel wat ge aan zo'n posts hebt.
                    In die zin volg ik Trebs...

En ik ken wel iets van humor (die kant van mij ken je niet echt goed).
                    We zitten op het werk met drie spitsvondige lolbroeken bij elkaar.
                    Wat opvalt is dat mensen die niet met spitsvondigheden kunnen afkomen, altijd met deze opmerkingen afkomen waar ze mensen tegen de muur zetten.
                    Want dat is de enige humor die ze kunnen produceren. Het is ook de gemakkelijkste humor die er is. Open goal en binnentrappen. Niets creatiefs aan...

Echte humor is iedereen een goed gevoel geven, zonder dat iemand zich in zijn hemd voelt gezet. Maar dat is natuurlijk veel moeilijker dan mensen op hun woorden pakken.

Ik wil er hier niet meer van maken dan het is hoor, maar 'k wou dit toch even duidelijk maken. Niets mis met mijn been hoor.

Sorry te eindigen met een negatieve noot.
                    Maar iedereen die tips heeft gegeven : bedankt!

Comment

Working...
                    X