ik ga dit verlof enkele weken naar Spanje voor foto's te nemen van jongerenkampen in San Vicente. Daar zou ik vooral foto's nemen van golfsurfen, kitesurfen en andere van die dingen.
ik zou de jongeren (en ouderen) daar graag mijn foto's kunnen aanbieden op A4 formaat maar daarvoor zou ik dus een printer nodig hebben. Eerlijk gezegd weet ik echt totaaaal niets van printers af (heb enkel canon selphy printertje) en door het hele doolhof van printers geraak ik dus heel snel mijn weg kwijt. Vandaar deze enkele vragen:
als mensen nog bedenkingen hebben, vuur maar af!
ik zou de jongeren (en ouderen) daar graag mijn foto's kunnen aanbieden op A4 formaat maar daarvoor zou ik dus een printer nodig hebben. Eerlijk gezegd weet ik echt totaaaal niets van printers af (heb enkel canon selphy printertje) en door het hele doolhof van printers geraak ik dus heel snel mijn weg kwijt. Vandaar deze enkele vragen:
- ik zoek dus een goede A4 fotoprinter die enkel en alleen voor foto's zal gebruikt worden, nooit iets anders dan foto's
- liefst dus een printer speciaal gemaakt voor foto's en die dus geen documenten etc kan afdrukken, dat is toch iets compleet overbodig waar ik niets mee ben
- wat ik ook belangrijk vind is dat de inkt niet te duur is
- de kwaliteit moet niet top pro zijn, maar gewoon goed (ik ben meer dan tevreden van mijn canon selphy printers kwaliteit(300dpi))
- wat betaal ik een setje inktpatronen en hoeveel A4 afdrukken maak ik er ongeveer mee?
- wat betaal ik een goede A4 fotoprinter?
- snufjes zoals schermpje en al interesseren mij niet, hij moet enkel en alleen deftig foto's kunnen afdrukken
- liefst een beetje een robuuste printer aangezien hij mee gaat in de reistas en op de camping zal gebruikt worden
als mensen nog bedenkingen hebben, vuur maar af!
Comment