Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Continius Ink system

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Continius Ink system

daar ik een nieuwe printer wil aanschaffen A3 formaat ( Epson 1900 of 2400, welke redelijk wat inkt vebruiken tijdens het printen.
    Ben ik op zoek naar informatie over CIS inktsystemen.
    Welke info ik zoek zijn gebruikers ervaringen en waar in liefst in België deze te verkrijgen zijn
    The problem with my brain is on the left side is nothing right and on the right side is nothing left

Re: Continius Ink system

Oorspronkelijk geplaatst door nikonian frog Bekijk bericht
    daar ik een nieuwe printer wil aanschaffen A3 formaat ( Epson 1900 of 2400, welke redelijk wat inkt vebruiken tijdens het printen.
    Welke info ik zoek zijn gebruikers ervaringen en waar in liefst in België deze te verkrijgen zijn
    Ik zou U de raad willen geven om in plaats van een CF systeem te kopen iets meer uit te geven voor je printer en bijvoorbeeld een Epson Stylus Pro 3800 te kopen. In de totale prijs gaat dit niet echt héél veel verschil maken en met de 3800 print je een pak voordeliger dan met de 2400 bovendien kan je ook 17 duim breed papier gebruiken en dus thuis maximaal 43 X 95 cm afdrukken. Voordeel is ook de originele Epson Inkt K3 UltraChrome iets wat je niet zo snel zal vinden in 3Th party inkt.

Ik zie in je profiel dat we niet echt ver van elkaar wonen, je mag gerust is afspreken om langs te komen kan ik je de 3800 is demonstreren

MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 19 mei 2008, 07:01.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Discussie verplaatst van 'Fotobewerking' naar hier aangezien printers accessoires zijn.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikonian frog Bekijk bericht
        Beste Nikonian Frog,

Heb je eventueel ook gedacht aan de HP B9180 printer met stationaire inktpatronen en vervangbare printkoppen (4 stuks, 1 per 2 kleuren) ? In Canada, Quebec is er iemand die hervulbare HP 38 patronen verkoopt met autoreset chips en belangrijk met echte veegvaste en lichtbestendige PIGMENT inkt, dus geen goedkope en instabiele dye inkt. Door het autocalibratiesysteem van deze printer zijn de kleuren altijd goed. Omgerekend kom je op een navulling (met verzend- en douanekosten als die geheven zouden worden) op 6 euro per HP 38 inkttank (27 ml).

De HP 9180 is namelijk al een CISS-systeem op zich door de stationaire inktanks. Bovendien is deze printer voorzien van 3 zwart/grijsinkten voor kleurneutrale z/w-afdrukken.
        Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Working...
        X