Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over Pixmania

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vraagje over Pixmania

    Ik heb al enkele keren besteld bij Pixmania, tot nu toe altijd al de bestelling toegekregen binnen de week, 5 werkdagen dus.... als het item op stock is wel te verstaan.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: Vraagje over Pixmania

      Ik heb daar ook al besteld en was erg tevreden. Ze hebben nu zelf plaatsen waar je kan afhalen....indien op voorraad.
      Een Canon en een paar bokaalglazen.

      Comment


      • #18
        Re: Vraagje over Pixmania

        1 x microketen(Panasonic) besteld. Goede prijs, garantie 2jaar. Nederlandstalige handleiding. Enkel de levering was 1 weekje later dan de "beloofde" 5 dagen. Betaling eveneens correct afgehandeld. Voor camera's en toebehoren lijken ze mij echter niet de goedkoopste.
        Tip: ben reeds met print-out van e-shop-prijzen bij de lokale handelaar gaan "zeuren" met vaak een goed resultaat. . Soms betaal je nog ietsjes meer maar als de service dan ok is mag dit wel wat mij betreft.

        groeten, Luc
        'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

        Comment


        • #19
          Re: Vraagje over Pixmania

          Al redelijk veel gekocht bij het Franse pixmania altijd tevreden .

          Nadelen:
          - handleidingen meestal in het frans
          - redelijk slechte support (onderbetaalde werkkrachten die niet gemotiveerd zijn een beetje zoals bij telenet en consorten)

          Pro:
          -werkt zeer gemakkelijk
          -vroeger waren ze echt scherp van prijs, nu niet slecht maar niet altijd de beste meer (maar ja ik hou mij dan ook soms uren bezig om de goedkoopste winkel te vinden)
          -die afhaalpunten werken subliem
          -ook bij defect en dergelijke kun je alles terugbrengen naar die keala punten en die brengen gratis alles terug naar pixmania. Bij ontvangst pixmania geven ze meestal een waardebon ipv geld terug .... Of natuurlijk een nieuw toestel.
          Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

          Comment

          Working...
          X