Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kunnen deze lenzen erin?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kunnen deze lenzen erin?

    ik heb een lowepro slingshot 300.
    kan hier een d300 in mer een tamron28_75
    nikon 17 55 en 70 200 vr? met een sb600.

    ik vrees vooral voor de 70 - 200 eigenlijk.

    iemand raad?

  • #2
    Re: kunnen deze lenzen erin?

    Ik heb zelf ook de slingshot 300, mijn nikon D300 met 70-200VR past er net in. En dan nog plaats voor extra lenzen. (voor mij bijv de sigma 24-70, nikon 70-300, tokina 12-24).

    Nicky

    Comment


    • #3
      Re: kunnen deze lenzen erin?

      Ik heb een 200 en daar past perfect in, de Sony A350 met de Sigma 75-200 gemonteerd en nog wat plaats voor lenzen en andere spulletjes.
      Sony A350 - Sigma 18-50 F2.8 EX - Sigma 70-200 F2.8 II EX
      (en een paar Alfa Romeo's ;-) )

      Comment


      • #4
        Re: kunnen deze lenzen erin?

        merci voor de reacties. het zal wat drummen worden maja,
        volgende aankoop is dan een grotere rugzak he. maar de slingshot blijf ik wel behouden want vind het een super handig ding.

        Comment


        • #5
          Re: kunnen deze lenzen erin?

          Ikzelf heb ook een slingshot 300 en de D300 met een 70-200 erop past daarin. Ik heb daarbij ook nog de 17-55, 18-200 en de SB600... zo'n beetje hetzelfde materiaal als jou dus. Nu begint 't wel wat krap te worden
          Nikon D300 = Nikon 50mm f/1.4G = Nikon 14-24mm f/2.8G = Nikon 24-70mm f/2.8G = Nikon 70-200mm f/2.8G = SB-900 = SB-600 = Grip MB-D10 = GPS GP-1 = Velbon Sherpa 450R = Lowepro Nature Trekker AW II = Elinchrom D-Lite 4 Set = 24" iMac = Wacom Intuos3

          Comment


          • #6
            Re: kunnen deze lenzen erin?

            tip voor aankoop van volgende tas.
            neem je fotospullen mee naar de fotozaak en probeer of het er allemaal in past. of vraag in de winkel of ze de tas even willen vullen met diverse camera en lenzen om te laten zien dat het ook past.
            of je moet de slingshot combineren met een kleine foto heuptas. of lenstasjes kopen voor de grotere lenzen deze kun je vastmaken aan je riem of andere tas.

            groeten

            Comment


            • #7
              Re: kunnen deze lenzen erin?

              als een tas te vol zit, is het ook niet handig.. Je moet wel er iets uit kunnen halen (snel) zonder dat je eerst 10 andere dingen eruit moet halen of vast moet houden.
              Ik heb daarom een tamrax pro12 gekocht, omdat je camera daar recht bovenop ligt, en je hem heel makkelijk kan pakken.

              Marco
              Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

              Comment


              • #8
                Re: kunnen deze lenzen erin?

                fastpack van lowepro al eens overwogen, ik heb deze en ben er enorm content van !
                jou combi kan erin + bovenaan nog wat opberruimte
                Photography helps people to see
                -Berenice Abbott-
                BD1050BE

                Comment

                Working...
                X