Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over Pixmania

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over Pixmania

    Vrienden,

    heeft iemand ervaring met het kopen bij Pixmania?
    Last edited by FredericFRE; 2 april 2008, 17:13.
    www.fredericvanwalleghem.com

  • #2
    Re: Vraagje over Pixmania

    nee, enkel via kieskeurig.nl de goedkoopste online shops van het internet vanuit NL snel verstuurd. Pixmania was nooit competitief genoeg.

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over Pixmania

      eenmaal iets gekocht, vlotte en correcte service.
      Raar maar waar pixmania was de goedkoopste van allemaal

      Je kan ook gaan afhalen in het verdeelcentrum in Brussel.
      Wel opletten als je iets aankoopt want tijdens de afhandeling proberen ze je een uitgebreide garantie aan te smeren.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje over Pixmania

        Al 2x maal gekocht bij Pixmania zeer tevreden vlotte afhandeling en een snelle bestelling.

        Groetjes


        Albert

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje over Pixmania

          Al 2 keer iets gekocht en laten afleveren in een Kiala punt. Géén problemen ondervonden al was de levertijd bij beide bestellingen een stuk langer dan voorzien.
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje over Pixmania

            1x besteld zonder problemen, vrij goede prijs toen...

            betrof een Canon CP-330 printertje
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje over Pixmania

              De service na verkoop valt heeeeeeel erg tegen. Een defecte GSM teruggestuurd na 1j en 1 maand, kreeg een brief terug volledig in het Frans, de gsm was niet eens nagekeken en geweigerd wegens maar 1j garantie. Ze hadden mij thans beloofd dat ze hem wel gingen herstellen omdat 2j garantie verplicht is! Let trouwens goed op wat je bestelt, de handleiding is soms enkel franstalig.
              Canon EOS 7D | EF-S 15-85mm IS | EF-S 60mm Macro

              Comment


              • #8
                Re: Vraagje over Pixmania

                Ik heb er 2x wat besteld, 2x duurde het 2 weken voordat ik het had ondanks de melding dat alles op vooraad was en het binnen 3 dagen in huis zou zijn.

                beide keren 10dagen later dan afgesproken.
                Canon 10D | 28mm f/2.8 | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.8 | 70-200 L f/2.8 USM | 35-350 L f/3.5-5.6 USM |
                Sigma 17-35 EX f/2.8-3.5 | 24-70 F/2.8 EX DG Macro

                Comment


                • #9
                  Re: Vraagje over Pixmania

                  Heb er ook een gsm gekocht, scherpe prijs, maar je moet vooral opletten dat ze je niet iets extra aansmeren bij het afhandelen.

                  Handleiding was ook alleen in het Frans, maar internet bood uitweg, pdf binnengehaald.

                  Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze vanuit Frankrijk versturen en dat je dus met 1 jaar garantie zult zitten ... koop ik gewoon een nieuwe gsm als ie na 12 maanden stuk is, herstellen is duurder dan een nieuwe kopen meestal.

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vraagje over Pixmania

                    Net een HD besteld van 1 terrabyte voor 149€, verzend bericht gekregen vandaag . . . zal dus iets worden voor begin volgende week.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vraagje over Pixmania

                      Heb er ook eens een nikon S3 gekocht voor het vrouwtje.
                      Laten afleveren op een kiala punt. Prijs was in orde (opruimingsprijs).
                      Levering ok.
                      Soms zijn de prijzen ok, maar soms zitten ze er een heel stukje boven de normale verkoopsprijs.
                      Geen problemen met ondervonden.
                      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vraagje over Pixmania

                        Ik heb daar enkele maanden geleden een printer gekocht.
                        Laten afleveren in een Kiala punt.
                        Geen problemen mee gehad
                        Panasonic G1

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vraagje over Pixmania

                          Heeft iemand langer moeten wachten dan 10 dagen op een bestelling ?

                          Ik ga namelijk binnen 14 dagen op reis en zou mijn objectief tegen dan willen hebben. Er staat bij vermeld dat ik maar één type levering kan kiezen voor mijn bestelling (de standaard levering).

                          Misschien best niet zo'n risico nemen als deze ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vraagje over Pixmania

                            Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk bericht
                            Heeft iemand langer moeten wachten dan 10 dagen op een bestelling ?

                            Ik ga namelijk binnen 14 dagen op reis en zou mijn objectief tegen dan willen hebben. Er staat bij vermeld dat ik maar één type levering kan kiezen voor mijn bestelling (de standaard levering).

                            Misschien best niet zo'n risico nemen als deze ?
                            Ik zou kijken en rondtelefoneren waar de lens op voorraad is, en dan ga ik ze daar persoonlijk afhalen, enige manier wat zeker is, kan je ze gelijk testen eventueel.

                            Als ik iets zo snel nodig heb neem ik geen risico met verzending

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vraagje over Pixmania

                              Bedankt voor je reactie!

                              Ik had al enkele ketens getelefoneerd, maar nergens bleek het objectief dat ik zoek voorradig te zijn.
                              Ik zoek de 'Pentax smc p-DA 10mm - 17mm fisheye'. (komt tussen de 400 en 600 euro)

                              In de meeste winkels bieden ze mij dan een Sigma fisheye aan die mij zo een 1000 euro meer kost. Ik ben toch bang dat ik het risico moet nemen bij Pixelmania.

                              Kan ik niet gewoon rembours betalen (betalen bij aflevering) en als ze te laat leveren, de aankoop gewoon weigeren ?
                              Nogal zwak dat ze een levertijd van 3-4 dagen beloven, en dat niet nakomen.

                              Comment

                              Working...
                              X