Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
eenmaal iets gekocht, vlotte en correcte service.
Raar maar waar pixmania was de goedkoopste van allemaal
Je kan ook gaan afhalen in het verdeelcentrum in Brussel.
Wel opletten als je iets aankoopt want tijdens de afhandeling proberen ze je een uitgebreide garantie aan te smeren.
Al 2 keer iets gekocht en laten afleveren in een Kiala punt. Géén problemen ondervonden al was de levertijd bij beide bestellingen een stuk langer dan voorzien.
De service na verkoop valt heeeeeeel erg tegen. Een defecte GSM teruggestuurd na 1j en 1 maand, kreeg een brief terug volledig in het Frans, de gsm was niet eens nagekeken en geweigerd wegens maar 1j garantie. Ze hadden mij thans beloofd dat ze hem wel gingen herstellen omdat 2j garantie verplicht is! Let trouwens goed op wat je bestelt, de handleiding is soms enkel franstalig.
Heb er ook een gsm gekocht, scherpe prijs, maar je moet vooral opletten dat ze je niet iets extra aansmeren bij het afhandelen.
Handleiding was ook alleen in het Frans, maar internet bood uitweg, pdf binnengehaald.
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze vanuit Frankrijk versturen en dat je dus met 1 jaar garantie zult zitten ... koop ik gewoon een nieuwe gsm als ie na 12 maanden stuk is, herstellen is duurder dan een nieuwe kopen meestal.
Net een HD besteld van 1 terrabyte voor 149€, verzend bericht gekregen vandaag . . . zal dus iets worden voor begin volgende week.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Heb er ook eens een nikon S3 gekocht voor het vrouwtje.
Laten afleveren op een kiala punt. Prijs was in orde (opruimingsprijs).
Levering ok.
Soms zijn de prijzen ok, maar soms zitten ze er een heel stukje boven de normale verkoopsprijs.
Geen problemen met ondervonden.
Heeft iemand langer moeten wachten dan 10 dagen op een bestelling ?
Ik ga namelijk binnen 14 dagen op reis en zou mijn objectief tegen dan willen hebben. Er staat bij vermeld dat ik maar één type levering kan kiezen voor mijn bestelling (de standaard levering).
Heeft iemand langer moeten wachten dan 10 dagen op een bestelling ?
Ik ga namelijk binnen 14 dagen op reis en zou mijn objectief tegen dan willen hebben. Er staat bij vermeld dat ik maar één type levering kan kiezen voor mijn bestelling (de standaard levering).
Misschien best niet zo'n risico nemen als deze ?
Ik zou kijken en rondtelefoneren waar de lens op voorraad is, en dan ga ik ze daar persoonlijk afhalen, enige manier wat zeker is, kan je ze gelijk testen eventueel.
Als ik iets zo snel nodig heb neem ik geen risico met verzending
Ik had al enkele ketens getelefoneerd, maar nergens bleek het objectief dat ik zoek voorradig te zijn.
Ik zoek de 'Pentax smc p-DA 10mm - 17mm fisheye'. (komt tussen de 400 en 600 euro)
In de meeste winkels bieden ze mij dan een Sigma fisheye aan die mij zo een 1000 euro meer kost. Ik ben toch bang dat ik het risico moet nemen bij Pixelmania.
Kan ik niet gewoon rembours betalen (betalen bij aflevering) en als ze te laat leveren, de aankoop gewoon weigeren ?
Nogal zwak dat ze een levertijd van 3-4 dagen beloven, en dat niet nakomen.
Comment