Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobbyruimte.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hobbyruimte.

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Jij laat er ook geen gras over groeien

Ik ben zaterdag eens navraag gaan doen in een computerwinkeltje in Roeselare, en die had er toevallig één liggen, merk: Konig, type: CMP-KVMSWIT11
    Prijs: 31€ daar kan je niet voor sukkelen en hij werkt prima

maar ik weet niet wat de max. schermresolutie is die die dingen doorlaten. Vroeger was dat iig beperkt.
    Max. VGA resolutie: 2048 X 1536 bandbreedte 400 MHz.

Comment

[CENTER]Er moet nodig weer eens wat aan gewerkt worden, het begint meer op een rommelhok te lijken.

Door een tip en omwille van veiligheidsoverwegingen foto's verwijderd.
      Last edited by Guest42; 22 juni 2011, 19:06. Reden: Uit veiligheidsvoorzorg foto verwijderd.

Comment

en ik zie nog steeds (of terug??) 2 toetsenborden staan?

KVM kapot?
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
          en ik zie nog steeds (of terug??) 2 toetsenborden staan?

KVM kapot?
          Inderdaad Hans, ik heb die Aldi computer vervangen door een Dell, daar deze alleen maar USB aansluitmogelijkheden heeft, kan ik die KVM niet meer gebruiken, wil je hem hebben ?

Comment

Al eens aan InputDirector gedacht ... ik bestuur twee PC's met één klavier en één muis, gewoon van het ene scherm naar het andere bewegen ... en hopla ik ben bezig op de andere PC (momenteel Vista en Win7)

Let wel, ID werkt niet op Mac
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Inderdaad Hans, ik heb die Aldi computer vervangen door een Dell, daar deze alleen maar USB aansluitmogelijkheden heeft, kan ik die KVM niet meer gebruiken, wil je hem hebben ?
              zou maar belachelijk zijn met 1 computer he
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

Wat ik denk van het resultaat ????

Ik ben JALOERS
                Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Al eens aan InputDirector gedacht ... ik bestuur twee PC's met één klavier en één muis, gewoon van het ene scherm naar het andere bewegen ... en hopla ik ben bezig op de andere PC (momenteel Vista en Win7)

Let wel, ID werkt niet op Mac
                  En werkt dat ook met twee verschillende soorten aansluitingen ?

Dus als ik het goed versta, en je twee computers aanstaan reageren deze automatisch door met je muis door te lopen naar het andere scherm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    En werkt dat ook met twee verschillende soorten aansluitingen ?

Dus als ik het goed versta, en je twee computers aanstaan reageren deze automatisch door met je muis door te lopen naar het andere scherm.
                    Volgens mij wel ja, je hebt één PC die als Master ingesteld staat, daar steekt een klavier en een muis op (bij mij op USB dus met Win7) en de andere PC(s) zet je op slave (bij mij een Vista), in de config bepaal je dan waar het scherm van de tweede PC ten opzichte van de eerste staat en dan kan je gewoon van de ene PC (de master) naar de andere (de slave) 'lopen' ... werkt perfect ... en je kan meerdere slaves configureren, als je bvb je laptop altijd op dezelfde plaats van je bureau zet kan je die ook erbij zetten

Let wel, als je McAfee hebt moet je een exception in de firewall zetten, anders werkt het weer niet natuurlijk ... ik hou toch zo van virus scanners

Op mijn tweede Pc hangt nog steeds een klavier en een muis (beide wired), maar die steken in de kast, zelfs om in te loggen bij het opstarten kan je met één klavier werken, je moet dan wel even wachten tot de master opgestart is ... dan komt 'slave available' op het scherm en kan je gewoon naar het inlog scherm op de slave glijden ...
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                    X