Ik ben de laatste dagen wat bezig geweest, om mijn fotokamertje (zoals ik het altijd noem) wat te herschikken, toen ik verleden week een bezoek bracht bij mijn ex werkgever, kwam ik te weten dat er bureelmeubilair te koop werd aangeboden, en dat was de aanzet om eens mijn hobbykamer her in te richten, nu nog een normverlichting installeren, en ik ben zo goed als rond, mijn oude normlichtkast om mijn dia's te bekijken voor ik deze scan, heb ik nog laten hangen, daar ik nog massa's dias heb die ik mischien ooit nog eens zal digitaliseren
Ooit was dit mijn donkere kamer, maar deze heeft moeten wijken door de komst van de digitale fotografie, en is als het ware een accessoire van de fotografie.
Enige nadeel, ik kreeg er gewoon niet alles meer in, maar het voordeel daarentegen is dat ik eens grondig kon uitsorteren wat ik nog hou, en wat ik niet meer van doen heb.
Wat denken jullie van het resultaat ik zal er alvast kunnen aan wennen denk ik
Door een tip en omwille van veiligheidsoverwegingen foto's verwijderd.
Ooit was dit mijn donkere kamer, maar deze heeft moeten wijken door de komst van de digitale fotografie, en is als het ware een accessoire van de fotografie.
Enige nadeel, ik kreeg er gewoon niet alles meer in, maar het voordeel daarentegen is dat ik eens grondig kon uitsorteren wat ik nog hou, en wat ik niet meer van doen heb.
Wat denken jullie van het resultaat ik zal er alvast kunnen aan wennen denk ik
Door een tip en omwille van veiligheidsoverwegingen foto's verwijderd.
Comment