Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

580EX En 420EX

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 580EX En 420EX

Zijn dat gewone softboxen? of zijn dat aparte softboxjes die men voor de flitser plaatst
    www.knfotostudio.be

Comment

Ik versta het probleem niet goed van het feit dat die 420EX enkel op full power werkt ... Dan zet je hem toch gewoon iets verder weg van het onderwerp?????
      www.kdfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door killerke101 Bekijk bericht
        Zijn dat gewone softboxen? of zijn dat aparte softboxjes die men voor de flitser plaatst
        Dat zijn inderdaad speciale softboxes zoals bijvoorbeeld deze

Grt,
        JanMetDePet
        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
          Ik versta het probleem niet goed van het feit dat die 420EX enkel op full power werkt ... Dan zet je hem toch gewoon iets verder weg van het onderwerp?????
          Dat kan.... tenzij de ruimte waarin je werkt beperkt is natuurlijk....
          www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
            En als je door een softbox flits, is het nut van de softbox ook niet meer..

Hoe kan je dat aanpassen? Ben geen electricien, toch alvast bedankt voor je reacties en tips
            1schroefje opendraaien
            +1klein gaatje boren (heb het met een zakmesje gedaan)
            +1draadje vastmaken
            --------------
            =2keer niks

Comment

Waar hebben jullie de cactus triggers gekocht?
              Moest je invoerrechten betalen?
              www.knfotostudio.be

Comment

Waar hebben jullie de cactus triggers gekocht?
                Moest je invoerrechten betalen?
                Ik heb ze een keer gekocht op Ebay. In Nederland hoef je geen invoerrechten te betalen wanneer de waarde van de zending incl verzekerings- en vervoerskosten beneden de € 22,- ligt. Ik heb dan ook geen invoerrechten betaald over de triggers...

Comment

Ik heb de mijne bij gadgetinfinity gekocht...en ook geen invoerrechten betaald.
                  Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                    Ik heb de mijne bij gadgetinfinity gekocht...en ook geen invoerrechten betaald.
                    Idd, ben ook heel tevreden van die gaste

Comment

Ik snap het probleem vd 420 EX en full power only eigenlijk niet... Als je op ETTL flitst, dan zal hij zelf toch zien wanneer er voldoende licht is geweest, dus flitst enkel op full power wanneer het nodig is. De sterkte van je flits kan je regelen via flits over- of onderbelichting. Daarenboven kan je op de 580 master flitsratio's instellen. Dus mij lijkt de 420 uitermate geschikt wegens zijn lage kostprijs
                      Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ODB Bekijk bericht
                        Ik snap het probleem vd 420 EX en full power only eigenlijk niet... Als je op ETTL flitst, dan zal hij zelf toch zien wanneer er voldoende licht is geweest, dus flitst enkel op full power wanneer het nodig is. De sterkte van je flits kan je regelen via flits over- of onderbelichting. Daarenboven kan je op de 580 master flitsratio's instellen. Dus mij lijkt de 420 uitermate geschikt wegens zijn lage kostprijs
                        Wanneer je gebruik maakt van wireless triggers zoals de Cactus triggers of de Pocket Wizards, moet je alles handmatig instellen. Je gebruikt dan dus geen ETTL techniek. Wanneer je je flash niet handmatig kunt afstellen zal deze dus altijd full power flitsen...

Comment

Working...
                        X