Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

garantie bij Konijnenberg ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: garantie bij Konijnenberg ??

    Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
    Als je een statief besteld van 800€ aan de andere kant van de wereld is hij binnen een week thuis, maar een onderdeel van 5€ daar hebben ze niet 'zon vaart mee. Ze verdienen bij Gitzo grof aan een statief, maar op 5€ kan je niet grof op verdienen, Wie maakt zich nu haastig voor 5€. Konijn is ook afhankelijk van de levering van derden. En zo gaat het met de meeste merken, de folder is top, maar onderdelen is flop.
    Klopt wat je daar zegt, maar wat kan je er tegen doen he? Je kan in het vervolg geen Gitzo meer kopen, maar bij Manfrotto kan het even traag gaan.

    Een ander voorbeeld:
    Stel dat je Nikon toestel kapot gaat en je moet 3 maand wachten. Je hebt een heel arsenaal dure lenzen. Wat ga je doen? Overstappen naar Canon? Ik denk van niet he... (tenzij je heeeeeeeeeeel rijk bent)

    Ze hebben allemaal macht en dat weten ze. Als je geluk hebt en er gaat niks kapot kan je tevreden zijn, maar als er iets moet gemaakt worden duurt het een eeuwigheid. Vlug verkopen kunnen ze wel, maar iets vlug herstellen...
    Nikon D50

    Comment


    • #17
      Re: garantie bij Konijnenberg ??

      Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk bericht
      Klopt wat je daar zegt, maar wat kan je er tegen doen he? Je kan in het vervolg geen Gitzo meer kopen, maar bij Manfrotto kan het even traag gaan.

      Een ander voorbeeld:
      Stel dat je Nikon toestel kapot gaat en je moet 3 maand wachten. Je hebt een heel arsenaal dure lenzen. Wat ga je doen? Overstappen naar Canon? Ik denk van niet he... (tenzij je heeeeeeeeeeel rijk bent)

      Ze hebben allemaal macht en dat weten ze. Als je geluk hebt en er gaat niks kapot kan je tevreden zijn, maar als er iets moet gemaakt worden duurt het een eeuwigheid. Vlug verkopen kunnen ze wel, maar iets vlug herstellen...
      De merken Gitzo en Manfrotto komen uit dezelfde fabriek.

      Comment


      • #18
        Re: garantie bij Konijnenberg ??

        Ben ondertussen ook al enkele weken op Gitzo onderdelen aan het wachten.
        Dit is dus geen goede service van zo een duur merk.

        Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #19
          Re: garantie bij Konijnenberg ??

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          De merken Gitzo en Manfrotto komen uit dezelfde fabriek.
          Is dat zo? Dat wist ik niet! Weer iets geleerd vandaag (naast de vele andere dingen die ik al geleerd heb natuurlijk).
          Nikon D50

          Comment


          • #20
            Re: garantie bij Konijnenberg ??

            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            De merken Gitzo en Manfrotto komen uit dezelfde fabriek.

            Gitzo werkt onder de groep Manfrotto, (Gitzo Gruppo Manfrotto S.r.l. )(VAT N° 028 860 301 68)
            Maar ik dacht dat Gitzo een frans bedrijf was, en Manfrotto italiaans, maar wel twee verschillende fabrieken

            Comment


            • #21
              Re: garantie bij Konijnenberg ??

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Gitzo werkt onder de groep Manfrotto, (Gitzo Gruppo Manfrotto S.r.l. )(VAT N° 028 860 301 68)
              Maar ik dacht dat Gitzo een frans bedrijf was, en Manfrotto italiaans, maar wel twee verschillende fabrieken
              In 2005 is Gitzo naar Italië verhuisd naar de site waar Manfrotto dus al zat. Het betreft hier nog altijd 2 duidelijk gescheiden productielijnen op 1 site.
              Ik heb ergens ooit gelezen dat het Zwitserse Arca-Swiss zich in de oude fabrieken van Gitzo in Frankrijk gevestigd heeft.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #22
                Re: garantie bij Konijnenberg ??

                Al nieuws Donaldduck? Ik niet. Ze hebben hun belofte weer niet gehouden. Ondertussen is uiterste datum van reparatie alweer gepasseerd. Het begint me nu wel serieus tegen te steken hoor.



                EDIT:
                Statief sinds vorige week terug in mijn bezit!
                Last edited by jochen87; 26 februari 2008, 17:14. Reden: goed nieuws!
                Nikon D50

                Comment

                Working...
                X