Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

crumpler

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • crumpler

    Ik ben van plan om een tas van crumpler aan te schaffen.
    ik wil dit doen omdat je echt niet kan zien dat deze cameratassen zijn.
    Ik had de crumpler pretty boy laptop backpak gezien in digicamshop. Vond dit zeer groot en mocht het ook niet uittesten of ik moest het aankopen.
    heeft iemand deze gekocht en kan je mij zeggen of je er die compartimenten uit kan halen om het gewoon als rugzak te gebruiken?
    Is het ech tniet te mastodont?
    Je hebt er ook een L versie van, kan je dat ook als gewone rugzak gebruiken?
    hierbij kan zeker geen laptop?

    iedereen die er iets van kent mag hierop reageren, ik ben jullie allen dankbaar
    Last edited by gwen; 16 februari 2008, 18:37.

  • #2
    Re: crumpler

    Kijk eens op de site http://www.cambags.com/camera_mainpage.htm

    Denkelijk vind je daar wel alle info.

    Comment


    • #3
      Re: crumpler

      Dankje,
      Ik ben eerder echt op zoek naar crumpler, zak dat je niet ziet dat het voor je camera is.
      Heeft er iemand ervaring bij een aankoop bij FOTO RUBENS in Wilrijk?
      Hier staat een crumpler voor L voor 79.95€ (denk ik)
      Heeft iemand die XL van crumpler? Lijkt het alleen maar groot of ben ik daarin aan het overdrijven?
      Kan je daar de compartimenten uithalen of gaat dit niet (bij beide modellen?)

      Comment


      • #4
        Re: crumpler

        Ik heb de Zoomniverse XL, super tas! Binnencompartiment kan er makkelijk uit met je spulletjes er gewoon in, dit deel is ook afgesloten! Deze zak heeft een zeer goed draagcomfort! Kijk eens op de crumpler site, alle info te vinden:

        http://www.crumpler.nl/?product=Zoom...oduct_line=575

        Is weliswaar wel groot maar dan kan ook echt veel mee op pad. Ik heb geen moment spijt van deze tas.


        Ed
        ---------------- Ik doe niet meer mee

        Comment

        Working...
        X