Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(Dure) resetter for CLI-8/PGI-5Bk patronen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: (Dure) resetter for CLI-8/PGI-5Bk patronen

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    2)Het inktcompartiment is volledig zuiver, er heeft dus nog nooit inkt ingezeten. Enkel de kant met het witte sponsje is 3/4 doordrenkt.
    3)De zelfklevende sticker zit nog over het ventilatiegaatje. Het oranje stuk dat je moet verwijderen zit er op en het geheel is in de normale krimpfolie verpakt. De inkt is dus niet kunnen verdampen.
    Koop nieuwe cartridges in de winkel, hou het kassaticket bij, en ga daar reclameren dat de inktpatronen die je net gekocht hebt niet voldoende gevuld zijn. Om de nieuwe patronen te gebruiken moet je er onderaan een stukje plastiek afbreken, als dat er nog aanhangt, samen met het stickertje over het ventilatiegaatje, dan zal je wel nieuwe patronen meekrijgen.

Als het sponsje 3/4 doordrenkt is, en er zit geen inkt in het inktcompartiment, dan krijg je wel direkt een foutmelding dat de inkt bijna op is, je kan dan wel printen, maar niet erg veel...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Koop nieuwe cartridges in de winkel, hou het kassaticket bij, en ga daar reclameren dat de inktpatronen die je net gekocht hebt niet voldoende gevuld zijn. Om de nieuwe patronen te gebruiken moet je er onderaan een stukje plastiek afbreken, als dat er nog aanhangt, samen met het stickertje over het ventilatiegaatje, dan zal je wel nieuwe patronen meekrijgen.

Als het sponsje 3/4 doordrenkt is, en er zit geen inkt in het inktcompartiment, dan krijg je wel direkt een foutmelding dat de inkt bijna op is, je kan dan wel printen, maar niet erg veel...
      Het gaat wel om een set van 3 kleuren en 2 zwarte cartridges.
      Als ik verkoper moest zijn, zou ik dadelijk mijn winkelvoorraad controleren en ontdekken dat al mijn andere cartriges volledig gevuld zijn.
      Vermits de cassettes apart per kleur met een stuk of 20 in het rek hangen zou ik wel heel ongeloofwaardig overkomen.
      Ik zal volgende week wel een mail sturen naar Canon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
        Dit is volgens mij de grootste onzin. Reden: de inktanks zijn transparant en je kunt gewoon zien dat er exact hetzelfde inzit als de patroontjes die je nadien koopt. Zodra er maar de helft inzit vallen ze direct door de mand, want dan zit er een enorme luchtbel in het inktcompartement. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij de bijgeleverde patroontjes van nieuwe Canon printers....
        Het is niet de eerste keer dat zgn. "professionele verkopers" onzin uitkramen.

Straf toch dat ik exact datzelfde verhaal in verschillende IT-winkels gehoord heb...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Zeker nog nooit van chargenummers gehoord. Daar kan de canonverdeler exact op zien wanneer ze binnen zijn gekomen en aan wie verkocht.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
          X