Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitser canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• flitser canon

weet iemand een site met info over zo'n ringflitser (geen macro) van canon (of indien je een deftig alternatief hebt). eventueel een site waar ze deze verkopen ?
    of gewoon wat info want ik vroeg mij het volgende af;
    zo'n niet macro ringflits (eventuele naam ?) kan je deze ook gebruiken als macroflitser of niet ?; ik weet dat deze een groter richtgetal heeft dan de macro-ringflitsers en verder wordt hij ook gebruikt voor mode-modelfotografie...

ik zou deze dan voor macro en mode-model ... fotografie gebruiken
    Last edited by morbektev; 19 oktober 2007, 23:39.

Re: flitser canon

Voorbije weekend iemand zien ronlopen in Putte (bodypaint) met zo een voorzet:
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      Voorbije weekend iemand zien ronlopen in Putte (bodypaint) met zo een voorzet:
      http://www.ringflash.cz/
      Ik heb al verschillende reviews daarvan gelezen en blijkbaar is die toch zo goed niet.
      www.fotofolio.be

Comment

Klopt.

Je hebt lichtafval aan de onderzijde van die adapter, maar het is wel ge goedkoopste en de gemakkelijkste manier, aangezien je de E-TTL functie van je flits blijft behouden.

De professionele modellen doen het een pak beter, doch liggen qua prijs vaak buiten het bereik van de amateurfotograaf.

Falcon Eyes heeft een betaalbare variant op de duurdere Elinchrom en Hensel producten.

Enig nadeel is dat dez "maar" 400 w/s heeft. Prima in de studio, doch relatief weinig voor buiten.

Mvg,

Wim
        BD0808BE

Comment

Working...
        X