Ik wil mij wat meer gaan toeleggen op macro met omkeerring.Ik heb gemerkt dat ik met mijn Sigma 10-20,omgekeerd voor de camera gehouden,spectaculaire resultaten kan halen,dus zonder eerst een objectief op normale wijze aan de camera te hechten.Wat ik dus eigenlijk nodig heb,is een bajonetvatting die aan de ene kant aan mijn camera kan bevestigd worden,en aan de andere kant een schroefdraad heeft,zodat ik met eventueel step-up ringen en een double male tot aan 77mm kan geraken en er mijn Sigma kan opschroeven.
Weet iemand of zoiets bestaat?Op de site van Konijn vind ik,na gezocht te hebben op "omkeering" wel ondermeer een "Nikon Br6",maar er staat geen uitleg bij en ik kan uit de foto niet opmaken hoe het ding er precies uitziet en waarvoor het dient
Walter
Weet iemand of zoiets bestaat?Op de site van Konijn vind ik,na gezocht te hebben op "omkeering" wel ondermeer een "Nikon Br6",maar er staat geen uitleg bij en ik kan uit de foto niet opmaken hoe het ding er precies uitziet en waarvoor het dient
Walter
Comment