Op gebied van printers ben ik een leek, toch al even vermelden dat het hoofddoel van deze printer NIET het afdrukken van foto's is, uitstekende kwaliteit is wel meegenomen maar is geen absolute noodzaak . . .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
All in One draadloos printen
Collapse
X
-
All in One draadloos printen
Last edited by Franciskine; 1 juli 2007, 14:36.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BELabels: Geen
-
-
Re: All in One draadloze printer
Canon PIXMA MP600R, overlaatst nog in een gemengd netwerk (Mac-PC) gezet, mensen zijn zeer tevreden.
Canon is misschien iets duurder bij de aanschaf, inktcartridges zijn niet alleen gescheiden per kleur maar ook betaalbaar.
En als je wil KAN je foto's printen.
-
Re: All in One draadloze printer
Bedankt voor de info, ik had ondertussen ook al wat opzoekingswerk gedaan en de Canon was er dus ook bij. Op het ogenblik bekijk ik deze 3 printers :
- Canon PIXMA MP 600 R All-In-One
- HP Photosmart 3310 all-in-one
- Lexmark X4550
Gebruikerservaringen zijn natuurlijk welkom, ik veronderstel dat de Canon de beste fotokwaliteit levert van deze drie?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Re: All in One draadloos printen
Die HP zal ook wel goeie kwailiteit leveren (werkt met 7 aparte cartridges), de Lexmark ken ik helemaal niet (zijn meestal duur in gebruik trouwens, hebben alleen 3/1 cartridges). Canon en HP ongeveer dezelfde prijs, denk ik.
Zelf zou ik geen 7 cartridges willen vervangen.(maar ik ben dan ook redelijk fanatiek canon, dus subjectief
)
Comment
-
Re: All in One draadloos printen
Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk berichtmaar ik ben dan ook redelijk fanatiek canon, dus subjectief)
Nee hoor, grapje, ik ben HP gewoon maar 7 cartridges is wel van het goede teveel vind ik . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
Comment