Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cameratas (backpack)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cameratas (backpack)

Ik ga een avontuurlijke reis maken van 4 weken. Nu ben ik op zoek naar een goede tas waar ik mijn camera (nikon D40 + één extra lens) in kan steken.
    Het makkelijkste zou zijn als ik deze tas ook zou kunnen gebruiken als dagrugzak, zodat ik maar twee rugzakken moet meesleuren (mijn grote backpack en een kleine dagrugzak waar camera ook in steekt).

Ik ben al bij de fotograaf geweest en heb ook al gezocht op het internet.

Dacht dat volgende tas misschien wel iets is: http://www.lowepro.com/Products/Back...rekker_II.aspx

Kent iemand deze? Zou deze handig, groot genoeg zijn? Iemand idee van kostprijs?
    De fotograaf heeft deze rugzakken niet in voorraad. Wel spijtig want kiezen vertrekkende vanuit een foto is wel moeilijk.

Hoe nemen jullie je camera mee op avontuurlijke reis?

Re: cameratas (backpack)

ja hoor deze rugzak is en zeerste aan te raden hoor , onderaan heb je plaats voor een body = 3 a 4 lenzen.
    en bovenaan heb je verder nog plaats voor lunchpakket , paclite regenjas en een drinkbus van 75 cl . Deze rugzak heeft mij al veel dienst bewezen . zijn totale inhoud bedraagt iets van een 18 L schat ik ...

De prijzen variëren van 90 tot 110 euro
    Ik heb de mijne bij de lokale fotoboer op bestelling kunnen kopen voor €89

ik heb er trouwens een 2de hands zien staan in het subforum "aangeboden"
    Mvg,
    Marijn

My Flickr

Comment

@ reus, bedankt voor je reactie.

Ik kan nog moeilijk inschatten hoe groot het bovengedeelte is. Kan je dit vergelijken met de alomgekende eastpak-rugzakken? Of is dit veel kleiner?

Kan je het onder- en bovengedeelte van elkaar losmaken? Ik geloof het niet hé.

Comment

De prijzen gaan nog goedkoper. Bij geheugenkaart.be staat die tas voor 68 euro:
        Orion trekker II bij geheugenkaart

Als je echt maar een tas zoekt voor 1 body en 1 lens is deze ZEKER ruim genoeg!