Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaartlezer en Windows Vista

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kaartlezer en Windows Vista

Oorspronkelijk geplaatst door i-Mac Bekijk bericht
    PS : ik moet zeggen, de toon klinkt echt aangenaam. Ik begrijp je opmerking, maar vind ze nogal agressief overkomen.
    Agressief, maar toch aangenaam... SM-liefhebber, toevallig?

Weet je wat ik agressief vind? Telkens als er iemand meldt problemen te hebben met Windows, IE of zo dan vliegen er meteen lieden als jij op af met "neem Mac / Linux / Firefox" etc. in plaats van te helpen het probleem op te lossen binnen de keuze die de TS nou eenmaal gemaakt heeft. Alsof je een zendelingsroeping gemist hebt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      Agressief, maar toch aangenaam... SM-liefhebber, toevallig?

Weet je wat ik agressief vind? Telkens als er iemand meldt problemen te hebben met Windows, IE of zo dan vliegen er meteen lieden als jij op af met "neem Mac / Linux / Firefox" etc. in plaats van te helpen het probleem op te lossen binnen de keuze die de TS nou eenmaal gemaakt heeft. Alsof je een zendelingsroeping gemist hebt...
      Van mij doet elk wat hij/zij wilt. Ik wil gewoon maar zeggen dat deze mogelijkheid tegenwoordig openstaat. Je doet ermee wat je wilt. Net hetzelfde gebeurt hier wekelijks als het over Canon/Nikon gaat. Mochten we allemaal hetzelfde doen, dan zou het een vervelende wereld zijn.

En ik weet ook waar ik de test las, maar het was niet online. Het was in een tijdschrift. Helaas heb ik dat niet meer. Maar ik zoek nog even op die "verduivelde" Mac sites, je weet immers nooit dat ze XP de hemel in prijzen

Als ik de laatste tijd wat tijd spendeer om discussies te lezen hier, merk ik toch veel agressie op. Helaas merk je dat overal tegenwoordig. Jammer ...
      www.i-mac.be
      http://www.cerclebrugge.be

Comment

@ajh: die ondersteuning voor USB-sticks zit toch echt al in Vista hoor, Googlen geeft mij ook niet de indruk dat het een wijdverspreid probleem is en hier werken ze zoals gezegd ook probleemloos. Niks geen drivers niet kunnen vinden...

Niettemin zie ik dat je een probleem hebt, maar dat ligt dan misschien eerder aan jouw specifieke configuratie. Heb je geen conflicten rondom je USB-aansturing in Devices?

Comment

Zelf heb ik geen probleem met hardware, maar mijn Vista draait enkel op de computer die gebruikt wordt voor "thuisgebruik", en dat is minder bedrijfskritisch en dus beter geschikt om te "testen".

Een collega van mij merkte op dat zijn Freecom USB stick (a zo een creditcardformaatje) niet werkte, alsook Logitech is een dik probleem bij hem.

Dave
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
            @ajh: die ondersteuning voor USB-sticks zit toch echt al in Vista hoor, Googlen geeft mij ook niet de indruk dat het een wijdverspreid probleem is en hier werken ze zoals gezegd ook probleemloos. Niks geen drivers niet kunnen vinden...

Niettemin zie ik dat je een probleem hebt, maar dat ligt dan misschien eerder aan jouw specifieke configuratie. Heb je geen conflicten rondom je USB-aansturing in Devices?
            @Leonidas: zo langzamerhand krijg ik het gevoel dat mijn laptop niet 100% compatibel is met Vista. Zal vanavond eens kijken bij de devices, maar heb nog geen problemen gezien daar.

De website van Acer geeft aan dat er drivers en software begin maart beschikbaar komen voor de laptop. Denk dat daarmee het antwoord is gegeven. Toch speciale drivers nodig voor deze laptop om helemaal goed te functioneren. En dat voor een laptop van nog geen half jaar oud Maar ja, daar kun je Microsoft dus niet de schuld van geven, maar wel de PC bouwer.
            Groeten,

Albert Jan

Website AJH
            lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
            X