Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe rugzak--> welke winkel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe rugzak--> welke winkel?

Ik krijg voor mijn verjaardag van mijn lieve mamie en pappie een rugzak cadeau voor mijn fotogerief. driewerh hoera!
    Nu zit ik verveeld met een vraagje: weet er iemand waar zulke rugzakken in de buurt van Tienen (dus Diest, Leuven, Aarschot,... kunnen ook) het goedkoopst zijn? Of heeft pakweg Lowepro vaste prijzen die in alle winkels gelijk zijn? In Leuven leken AS Adventures en Fnac me redelijk duur. Maar misschien ZIJN die rugzakken ook gewoon duur?!
    Tips, iemand?
    Bedankt!

Re: nieuwe rugzak--> welke winkel?

Vorige week even bij Digame langsgeweest om enkele prijzen te vragen, o.a. voor twee LowePro rugzakken.

Rover AWII: €145
    MiniTrekker AW: €139

Digame ligt in een zijstraat van de Brusselsestraat te Leuven (www.digame.be)
    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Dan zou ik toch een paar kilometer verder rijden naar Geheugenkaart
      (www.geheugenkaart.be)

Diezelfde rugzakken:

Rover AWII: €125
      MiniTrekker AW: €99

Je kunt ook wel eens aan Tamrac denken: goede kwaliteit en toch iets goedkoper dan Lowepro.
      Dan kun je er misschien nog iets anders bijkiezen.

Mvg

Steven
      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Ik zou je adviseren eens naar het merk Naneu Pro te kijken. Mooie stevige cameratassen en véél goedkoper dan bijv lowepro. 'k weet alleen niet of die bij jou in de buurt worden verkocht, maar ze zijn te bestellen op www.cameranu.nl. Daar heb ik mijn tas ook gekocht.
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Yep, ook hier een tevreden Naneu gebruiker. Ook ik bestelde langs www.cameranu.nl

Prijs/kwaliteit een toppper.
          www.i-mac.be
          http://www.cerclebrugge.be

Comment

Jeanine De Slak, hoe groot moet die rugzak zijn ? Ik denk eraan om mijn Tamrac Expedition 4 te verkopen omdat ik de LowePro DryZone 200 wil bestellen.

Tamrac Expedition 4

Als je interesse hebt, PM me dan maar. De rugzak is niet van nieuw te onderscheiden (zelfs niet met een vergrootglas) en is ongeveer 6 maanden oud.

Mvg,
            TravelToy.
            www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Agent-orange Bekijk bericht
              Ik zou je adviseren eens naar het merk Naneu Pro te kijken. Mooie stevige cameratassen en véél goedkoper dan bijv lowepro. 'k weet alleen niet of die bij jou in de buurt worden verkocht, maar ze zijn te bestellen op www.cameranu.nl. Daar heb ik mijn tas ook gekocht.

En hier nog een grote FAN, heb er 2 en allebei toppie kwaliteit en comfort.
              Een hoop ouwe zooi
              www.rbfoto.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Agent-orange Bekijk bericht
                Ik zou je adviseren eens naar het merk Naneu Pro te kijken. Mooie stevige cameratassen en véél goedkoper dan bijv lowepro. 'k weet alleen niet of die bij jou in de buurt worden verkocht
                kan iemand deze vraag beantwoorden?
                Of kan ik ze tenminste ergens in het Leuvense/Tiense/Diestste/Aarschotse/Zoutleeuwse/ (kortom alles wat rond Tienen ligt ) gaan bekijken - om hem daarnà eventueel via cameranu te kunnen bestellen. Ik vind 't zo eng om zoiets via internet te bestellen - ik heb zo'n dingen graag eerst eens in mijn handen voor ik ze aanschaf...

Bedankt!

Comment

Ik heb mezelf pas een nieuw toestel gekocht en was opzoek naar een goede rugzak om al mijn materiaal in te steken.Mijn persoonlijke bevinding is dat die dingen duur en onpraktisch zijn .Heb bijgevolg een gewone rugzak gekocht met vele onderverdelingen;de meest kwetsbare steek in aparte zakjes en dat bevalt heel goed !Groetjes G.

Comment

Lowepro, maar geen té grote om alles in te steken ==> niet meer te dragen !
                    Liever een pelikan case voor alles, en uitkiezen wat je in een kleinere Lowepro meeneemt op fotoshoot.
                    Konijn is zo'n 15% goedkoper dan Fnac.
                    Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

ik heb een canon rugzak gekocht via geheugenkaart.be
                      ik dacht dat ik die rond de 69€ heb betaald
                      er kan vrij veel in
                      maar is dan ook nog niet al te groot
                      wat er bij mij inzit
                      camera met 70-210mm 1:.28 lens erop
                      lens 25-75mm
                      lens 50mm
                      flits sb800
                      peleng 8mm fisheye
                      blaasbalg
                      aparte ruimte voor oa mijn geheugenkaarten
                      wat cd's enzo..
                      vooraan nog ruimte voor een regenvestje in te steken
                      aan de zijkanten zijn er ook nog een paar vakjes met velcro voor bv blikje drinken
                      ...

Comment

ik zou toch kiezen om hem online te kopen. Op http://www.fotosg.nl zijn ze een stuk goedkoper, zelfs met de verzending erbij kom je nog goedkoper uit.

Als je de tas eerst eens in handen wil hebben stop dan even bij een fotozaak om wat uitleg te vragen, geen enkele verkoper zal het je kwalijk nemen als je enkele tassen wilt bekijken...

Tenslotte zou ik ook even opzoek gaan naar de cataloges van Lowepro, het is een klein langwerpig boekje waar alle tassen met foto worden afgebeeld met de nodige uitleg. Je vindt hier ook de binnen- en buiten maten en wat er zo al in kan. Dat kan je helpen bij de keuze van een tas.

hoop dat dit iets geholpen heeft

gegroet

Comment

Ik heb vorige week een Lowepro Slingshot gekocht. En die stond bij Fnac en Mediamarkt aan 99€, evenveel als bij Cameranu.nl, fotokonijnenberg.nl enz.

Lowepro is het enige merk dat ik gebruikt heb voor fototassen en ik ben er tot nu zoe zeer tevreden over. Iets duurder, maar ik geef liever iets meer geld uit om >1000€ aan materiaal te beschermen.
                          Flickr! :: Blog
                          Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

Comment

Working...
                          X