Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De accu's die ik via Ebay bij Itrimming.com heb gekocht zijn helaas de slechtste die er bestaan. Na volledig opladen kun je (soms) 10-30 foto's maken, soms helemaal niets!
Na 5 mailtjes heb ik de zaak maar aanhangig gemaakt bij paypal en krijg ik een berichtje dat ik ze terug kan sturen. (Op mijn kosten natuurlijk!), dus eerst maar eens gevraagd wat ze dan gaan vergoeden
De accu's die ik via Ebay bij Itrimming.com heb gekocht zijn helaas de slechtste die er bestaan. Na volledig opladen kun je (soms) 10-30 foto's maken, soms helemaal niets!
Na 5 mailtjes heb ik de zaak maar aanhangig gemaakt bij paypal en krijg ik een berichtje dat ik ze terug kan sturen. (Op mijn kosten natuurlijk!), dus eerst maar eens gevraagd wat ze dan gaan vergoeden
Koop nooit namaak battarijen!!! Deze zijn een gevaar voor je kamera. Het kan tevens u aanspraak op kameragarantie kosten.
moesten jullie iemand kennen die een reisje naar amerika maakt laat die dan maar een lading meebrengen...
een kameraad heeft er eentje meegebracht voor mij, koste rond de 40 EUR als dat niet goedkoop is voor een originele batterij...
Oorspronkelijk geplaatst door thomashoubenBekijk bericht
moesten jullie iemand kennen die een reisje naar amerika maakt laat die dan maar een lading meebrengen...
een kameraad heeft er eentje meegebracht voor mij, koste rond de 40 EUR als dat niet goedkoop is voor een originele batterij...
Met het risico als je met je lading langs de douane moet
Comment