Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ziezo naar de post geweest en versturen kost gemiddeld 2€ incl omslag met mousse erin.Degene die er graag hebben laat maar iets weten via pm samen met jullie gegevens en dan stuur ik wel een mailtje hoe te betalen.Zodra ik de betaling ontvangen heb gaan ze op de post Dan komen de batterijen op 51,50€ per stuk ongeacht het aantal.
ik vind persoonlijk je prijs niet veel goedkoper dan dat ik mijn orgineele batterij heb gekocht bij Dali (actionshop)
ik heb rond de 58€ betaald voor mijn batterij daar
weet ik wil rikketik
het is niet persoonlijk naar jou gericht
het ligt niet aan u hoor
gewoon ik vind het spijtig als je bv ze met 30stuks ofzo ze niet goedkoper kunt vastkrijgen
Fnac vorig jaar 55€. Als je lid was kreeg je op de ledendag daar nog zo'n 10% korting bovenop.
Vele laten Fnac links liggen omdat ze denken dat deze winkel voor alles te duur is..
Fnac vorig jaar 55€. Als je lid was kreeg je op de ledendag daar nog zo'n 10% korting bovenop.
Vele laten Fnac links liggen omdat ze denken dat deze winkel voor alles te duur is..
en da's echt niet zo hoor, ik koop er ook veel...
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon www.koendd.be FZ50
Kan namaak zijn. Achterkant vermeld: Digital camera for nikon EN-EL3A.
7,4V 1700mAh Li-ion.
Enkel op voorkant staat geen verwijzing naar Nikon zoals de originele.
Heb ze gebruikt op het jaarlijks kerstfeest en ze deed het toch.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Comment