Kan er mij es iemand uitleggen hoe je een firmware update doet op een compactdrive 7X? thx!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
compactdrive 7X
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: compactdrive 7X
niemand die weet hoe het moet? oké, dan zoek ik even mijn handleiding.
misschien zet ik het toestel in de verkoop en neem een nieuwe PDX70 met een 120 schijfje erineen paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
-
Kijk eens op volgende websites:
Staat bij downloads...Nikon D300 & een beetje glas...
Iets kleiners als carry everywhere
Comment
-
@peter, Ik heb ook een Pd7x met 60gb.
Ik zou niet weten welke firmware momenteel geinstalleerd staat maar alles werkt goed.
De laatste versie voor dit toestel is 5.06.03 van 06/2005.
Waarom wil je die absoluut installeren
BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Vergeet ook deze tip niet:
Ik krijg de firmware installatie niet voor elkaar op mijn PD7X
Zorg ervoor dat de PD7X in de card stand staat
USB transfer speed increase to 8192KB/s (previously 5MB/s)
Support 2046 files in a single folder (previously 1022 files)
Only compatible with FAT16/32 memorycard (64MB & above)
Support for alkaline & lithium batteries
Fixed shutdown voltage of 4.6V
hesy.be
BD0319BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HesyVergeet ook deze tip niet:
De voordelen van de laatste firmware:
ziedaar de redenen, o.a. de batterijen ! en de snelheid!een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door InfernokenKijk eens op volgende websites:
Staat bij downloads...
Voor de PD70X staat er een duidelijke handleiding. Voor de gewone 7 bestaat die kennelijk niet. Ook in de gedrukte versie die ik in mijn doos terug vind staat niks over een firmware update ...jammer ... denk dat ie in de verkoop zal gaan en ik een 120 70X ga nemen ... iemand al interesse in mijn toestel?een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Comment
-
Bij mij heeft hij ook problemen.
Als de 7X op card-stand staat dan heeft blijkbaar een USB driver nodig dan als hij op disk-stand staat want dan herkend de PC hem dadelijk.
Soit, maar daarvoor verkoop je hem toch nietBD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JePeBij mij heeft hij ook problemen.
Als de 7X op card-stand staat dan heeft blijkbaar een USB driver nodig dan als hij op disk-stand staat want dan herkend de PC hem dadelijk.
Soit, maar daarvoor verkoop je hem toch nieteen paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampensneen hoor, daarvoor gaat hij zeker niet weg, ik wil een 120 gbBD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter LampensOké, maar daar vind ik niet hoe het moet!
Voor de PD70X staat er een duidelijke handleiding. Voor de gewone 7 bestaat die kennelijk niet. Ook in de gedrukte versie die ik in mijn doos terug vind staat niks over een firmware update ...jammer ... denk dat ie in de verkoop zal gaan en ik een 120 70X ga nemen ... iemand al interesse in mijn toestel?
Wel de AC-adapter insteken bij een upgrade, om te voorkomen dat hij uitvalt tijdens de upgrade, want dan heb je vodden...Nikon D300 & een beetje glas...
Iets kleiners als carry everywhere
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door InfernokenGewoon downloaden, wijst zichzelf uit, is een exe filetje die de PD7X zoekt en dan je de mogelijkheid heeft om up te graden, simpel...
Wel de AC-adapter insteken bij een upgrade, om te voorkomen dat hij uitvalt tijdens de upgrade, want dan heb je vodden...een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter LampensAls ik het goed begrepen heb moe thet dus niet met een kaartje, maar terwijl de schijf aangesloten is op de PC
De firmware moet je op de PC opstarten. Je krijgt een schermpje dat de disk zoekt.
Drive via usb aangesloten aan de pc. Dan de drive aanzetten met schakelaar naar 'Card ' zetten (zoals de site zegt). Helaas wil de PC dit USB-device niet herkennen. (andere driver nodig die de pc niet vindt)
Als je de drive opzet met de schakelaar naar 'disk' dan wordt hij dadelijk herkent door de PC. Maar zo mag je de upgrade niet doen.
Ik heb het geprobeerd op via de Desktop en via een Laptop. Zelfde probleem.
Ik zal eens naar die mannen schrijven in 'Olland'.BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JePeZo heb ik het ook geprobeerd.
De firmware moet je op de PC opstarten. Je krijgt een schermpje dat de disk zoekt.
Drive via usb aangesloten aan de pc. Dan de drive aanzetten met schakelaar naar 'Card ' zetten (zoals de site zegt). Helaas wil de PC dit USB-device niet herkennen. (andere driver nodig die de pc niet vindt)
Als je de drive opzet met de schakelaar naar 'disk' dan wordt hij dadelijk herkent door de PC. Maar zo mag je de upgrade niet doen.
Ik heb het geprobeerd op via de Desktop en via een Laptop. Zelfde probleem.
Ik zal eens naar die mannen schrijven in 'Olland'.
Of kan infernoken uitleggen hoe hij het juist deed.een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Comment
-
Nog niet,
Ik was vergeten te schrijvenBD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
Comment