Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weet iemand wat dit is?? Canon EF Adapter XL

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weet iemand wat dit is?? Canon EF Adapter XL

Kijk hier voor foto: http://www.fotokonijnenberg.nl/image...ting/15377.jpg
    Ik vond dit op de site van Fotokonijnenberg en het is me niet duidelijk waarvoor het is.

Omschrijving van Fotokonijnenberg:

Canon EF Adapter XL

EF Adapter XL Allows you to use over 50 different Canon EF lenses on the XL-1. Simply mount the adapter between the XL-1 and an EOS lens and your capabilities are dramatically expanded. Potential focal range, from extreme wide to super telephoto (in 35mm equivalent), is 24mm to 17,280mm.

http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...id_product=670
    Last edited by bezoeker; 5 juli 2006, 10:31.

Re: Weet iemand wat dit is?? Canon EF Adapter XL

Google, hit #1: Canon EF Adapter XL for Canon XL-2 and XL-1 DV Camcorders to mount EOS Photo Lenses.

Ergo, om EOS mount objectieven ook op bepaalde camcorders te kunnen gebruiken...

Comment

ja, maar vergeet niet dat je plots een multiplicator van 6,3 hebt op je brandpuntafstand als ik het me nog goed herinner .. ideaal voor wie paparazy-style filmkes wilt maken met een XL1, XL1s of XL2 .. die multiplicator heeft me destijds tegengehouden om die adapter te kopen .. enkele maanden voor het merk voorgoed "buiten vloog" bij mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Visio
        ja, maar vergeet niet dat je plots een multiplicator van 6,3 hebt op je brandpuntafstand als ik het me nog goed herinner .. ideaal voor wie paparazy-style filmkes wilt maken met een XL1, XL1s of XL2 .. die multiplicator heeft me destijds tegengehouden om die adapter te kopen .. enkele maanden voor het merk voorgoed "buiten vloog" bij mij
        Misschien eens een 1200mm kopen

Kvind het wel vreemd, dan moet je al een groothoek kopen om een normaal beeld te krijgen

Comment

Een Canon EF Adapter XL geeft de mogelijkheid om alle EF-lenzen op de professionele Canon XL VIDEO camera's te gebruiken !!!

Comment

Working...
          X