Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

INKOOPACTIE CF en SD kaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: INKOOPACTIE CF en SD kaartjes

ik denk niet dat je voor zoiets schadevergoeding kunt vragen hoor.
    en zelf als het nog kon, zou ik het alleszins niet doen voor zoiets, tis de schuld van de postbode, en niet de post
    5DmkIII en wat glas

Comment

Het lijkt mij dat de Post verantwoordelijk blijft. Gewoon proberen zou ik zeggen!
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blord Bekijk bericht
        Eindelijk komen mijn bestelde CF kaarten aan. Gepost op 2 juli 2006 en vandaag in de bus op 6 september 2007. De waarde ervan is intussen flink gezakt. Kan ik de Post om schade vergoeding vragen ?

Vandaag in nieuws :

Beste Blord,

Ondanks dat je me met deze aktie niet verwijtend beschuldigde voelde ik met met dit (enige)voorval toch niet goed en ik heb dan ook geen enkele nieuwe akties meer op poten gezet.
        Tof te horen dat het pakje uiteindelijk toch terecht is gekomen.
        Wat de klacht betreft: er was indertijd wel degelijk een klacht bij De Post ingediend(je hebt daar de papieren van). Zij hebben niets kunnen achterhalen maar die postbode was wel degelijk in hun dienst en dus hun verantwoordelijkheid(zij moeten ze zien te verhalen op die postbode). Je hebt waarschijnlijk, omdat het pakje niet meer is aangekomen, nieuwe kaartjes moeten kopen. Ik zou die factuur toch proberen te claimen.

Enigsinds gerustgestelde en anderzijds teleurgesteld omdat het zo moeilijk is verlopen.
        groetjes
        Hubert
        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Zeker klacht indienen, daar bij de POST en een kopie van een factuur indienen als bewijs van extra kost!
          Het loopt daar wel meermaals spaak, daar bij de Post!
          Als je hier bij ons een pakje moet afhalen, amai, je hebt bijna een halve dag congé nodig...

Comment

of huwelijksuitnodigingen en geboortekaartjes komen niet aan waardoor er ambras is in de familie. Leve de post zou ik zo zeggen
            canon Eos 400D; canon efs 18-55 f3.5-5.6; Sigma dc18-200 f3.5-6.3
            mijn fotosite

Comment

Neem zeker eens contakt met de ombudsman voor overheids diensten er is er mischien wel een voor de post zelf.
              ik zou zeggen zoek eens op het net.
              Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

Working...
              X