Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik heb een kaartje van de post gekregen met het bericht dat er een aangetekende zending klaarligt. Ik heb nog geen tijd gehad om langs de post te passeren maar ik denk dat ik weet wat het is .
Vandaag kaartje gaan afhalen en getest, en tot mijn verbazing: het werkt
Hub bedankt voor alle moeite Laat maar weten als je eens in Leuven bent dan betaal ik je nen Duvel.
Er zal inderdaad nog een actie komen:
Niet direct maar wat later. Momenteel kun je terug, bij interesse een e-mailtje naar me sturen op hubert@compsol.beMET ONDERWERP ALS VOLGT: CF INKOOPACTIE "uw BD-nickname" "Soort kaartje"(CF SD, 2GB 4GB) "hoeveelheid"
Dit format is belangrijk en ik blijf erop aandringen want velen doen dit toch niet en dat kost me later vrij veel werk om het nodige uit te sorteren.
Als er een 20 tal zijn, dan open ik de actie voor echte bestellingen en neem ik contact op met de distributeur om een prijs te kunnen bepalen.(Hij zal afhankelijk van de prijspolitiek van Transcend zijn)
Als verzending zal er nog enkel afhalen of aangetekend zijn. Geen gewone post meer.
Waarschijnlijk zal ik ook de Imagetank van Transcend kunnen aanbieden en nog enkel ander nuttige zaakje zoals:
- een CF adapter, waarin een SD kaartje kan(interessant voor mensen met een D50 die naar een hoger model willen gaan op mensen met een compact en die hun kaartjes in een DSLR willen gebruiken.
- USB behuizingen voor 2.5"(van notebooks) en 3.5" HD's. Interessant indien je nog ergens op een schap een HD hebt die stof ligt te verzamelen, om als backup of iets dergelijke te gebruiken.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Eindelijk komen mijn bestelde CF kaarten aan. Gepost op 2 juli 2006 en vandaag in de bus op 6 september 2007. De waarde ervan is intussen flink gezakt. Kan ik de Post om schade vergoeding vragen ?
Vandaag in nieuws :
Postbode bewaart 4 jaar brieven bij hem thuis
HASSELT - Een 38-jarige postbode uit Hasselt heeft minstens vier jaar lang brieven en pakjes achtergehouden op zijn ronde. De man werkte in die periode in de kantoren van Kermt (Hasselt), Herk-de-stad en Bilzen. De postbode is momenteel geschorst.
'Het is niet zo dat hij helemaal geen post bestelde', verduidelijkt Piet Van Speybroeck, woordvoerder van De Post. 'Als hij helemaal geen post meer had besteld, zouden we dat natuurlijk binnen de kortste keren hebben gehoord van de bewoners van zijn ronde', aldus Van Speybroeck. 'Hij hield echter mondjesmaat stukken achter.'
De interne controledienst van De Post merkte enkele dagen geleden een mogelijk probleem op. 'Daarop hebben we de politie verwittigd. Die heeft dan een huiszoeking uitgevoerd, niet onze eigen diensten', benadrukt de woordvoerder. Bij de huiszoeking vond de politie een grote hoeveelheid niet-bestelde post, bevestigt de woordvoerder.
De postbode is geschorst en er is een procedure opgestart die moet leiden tot zijn ontslag. Het motief van de man is nog niet bekend. 'Het eigenaardige was dat hij de brieven achterhield en soms opende, maar de inhoud van de poststukken lijkt in alle gevallen nog compleet', zegt Van Speybroeck. 'Het onderzoek moet hier meer duidelijkheid over brengen.'
De Post gaat de brieven en pakjes de komende dagen alsnog aan de geadresseerden bezorgen.
Comment