Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

INKOOPACTIE CF en SD kaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: INKOOPACTIE CF en SD kaartjes

Kaartje goed ontvangen

Bedankt!!!
    Canon eos350D - 50mm/1.8 - 60 mm macro - 17-40L

Comment

wanneer begint de volgende actie ?
      www.loft6.be

Comment

ja had de vraag ook al gesteld mer email.

----------------------
        stefaan (http://www.stefaandevos.net/photography)
        Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

Ik heb het mijne al tweemaal volgeschoten

Marcheert goe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koeks

Marcheert goe
            mijne ook staat zelfs al foto in het laatste nieuws vanop het kaartje
            www.loft6.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani
              Ik heb een kaartje van de post gekregen met het bericht dat er een aangetekende zending klaarligt. Ik heb nog geen tijd gehad om langs de post te passeren maar ik denk dat ik weet wat het is .
              Vandaag kaartje gaan afhalen en getest, en tot mijn verbazing: het werkt

Hub bedankt voor alle moeite Laat maar weten als je eens in Leuven bent dan betaal ik je nen Duvel.

Comment

Vandaag kaartje gaan afhalen en getest, en tot mijn verbazing: het werkt
                Waarom zou dat niet werken

Hub bedankt voor alle moeite Laat maar weten als je eens in Leuven bent dan betaal ik je nen Duvel.
                Ik denk dat ik hem rapper hier in Puurs zal hebben . Dichter hier en dichter bij de bron

Hubert
                Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ben net terug van vakantie en meteen naar het postkantoor geweest.

Alles in orde, nogmaals super bedankt voor deze aktie !!!
                  Groeten,
                  Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koeks
                    Komen er schoon kindjes van?

Comment

dag hubert et autres,

kaartje hier goed ontvangen en werkt perfect!

Heel erg bedankt voor dit heel mooi initiatief!

met vriendelijk groet,

kruger

Comment

vandaag mijn kaartje afgehaald. Alles picobello in orde.

Bedankt voor het initiatief Hubert en we zien zulk een initiatieven ook graag naar de toekomst tegemoet ...

Groeten,

Dimitri

Comment

Damn, te laat..

Heb je er nog over?

Mathieu
                          >> PHOTOGRAPHY BLOG || CONTACT ME

Comment

ja ik ben ook altijd een meester in het over het hoofd zien van zulke topics... Valt er nog iets te regelen??? Of komt er nog een volgende actie?
                            Kijk ook eens op mijn Fotoalbum : http://jacg.org

Comment

Er zal inderdaad nog een actie komen:
                              Niet direct maar wat later. Momenteel kun je terug, bij interesse een e-mailtje naar me sturen op hubert@compsol.be MET ONDERWERP ALS VOLGT:
                              CF INKOOPACTIE "uw BD-nickname" "Soort kaartje"(CF SD, 2GB 4GB) "hoeveelheid"
                              Dit format is belangrijk en ik blijf erop aandringen want velen doen dit toch niet en dat kost me later vrij veel werk om het nodige uit te sorteren.
                              Als er een 20 tal zijn, dan open ik de actie voor echte bestellingen en neem ik contact op met de distributeur om een prijs te kunnen bepalen.(Hij zal afhankelijk van de prijspolitiek van Transcend zijn)
                              Als verzending zal er nog enkel afhalen of aangetekend zijn. Geen gewone post meer.
                              Waarschijnlijk zal ik ook de Imagetank van Transcend kunnen aanbieden en nog enkel ander nuttige zaakje zoals:
                              - een CF adapter, waarin een SD kaartje kan(interessant voor mensen met een D50 die naar een hoger model willen gaan op mensen met een compact en die hun kaartjes in een DSLR willen gebruiken.
                              - USB behuizingen voor 2.5"(van notebooks) en 3.5" HD's. Interessant indien je nog ergens op een schap een HD hebt die stof ligt te verzamelen, om als backup of iets dergelijke te gebruiken.

Hubert
                              Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Eindelijk komen mijn bestelde CF kaarten aan. Gepost op 2 juli 2006 en vandaag in de bus op 6 september 2007. De waarde ervan is intussen flink gezakt. Kan ik de Post om schade vergoeding vragen ?

Vandaag in nieuws :

Postbode bewaart 4 jaar brieven bij hem thuis

HASSELT - Een 38-jarige postbode uit Hasselt heeft minstens vier jaar lang brieven en pakjes achtergehouden op zijn ronde. De man werkte in die periode in de kantoren van Kermt (Hasselt), Herk-de-stad en Bilzen. De postbode is momenteel geschorst.
                                'Het is niet zo dat hij helemaal geen post bestelde', verduidelijkt Piet Van Speybroeck, woordvoerder van De Post. 'Als hij helemaal geen post meer had besteld, zouden we dat natuurlijk binnen de kortste keren hebben gehoord van de bewoners van zijn ronde', aldus Van Speybroeck. 'Hij hield echter mondjesmaat stukken achter.'

De interne controledienst van De Post merkte enkele dagen geleden een mogelijk probleem op. 'Daarop hebben we de politie verwittigd. Die heeft dan een huiszoeking uitgevoerd, niet onze eigen diensten', benadrukt de woordvoerder. Bij de huiszoeking vond de politie een grote hoeveelheid niet-bestelde post, bevestigt de woordvoerder.

De postbode is geschorst en er is een procedure opgestart die moet leiden tot zijn ontslag. Het motief van de man is nog niet bekend. 'Het eigenaardige was dat hij de brieven achterhield en soms opende, maar de inhoud van de poststukken lijkt in alle gevallen nog compleet', zegt Van Speybroeck. 'Het onderzoek moet hier meer duidelijkheid over brengen.'

De Post gaat de brieven en pakjes de komende dagen alsnog aan de geadresseerden bezorgen.
                                Groetjes, Blord

Canon 7D en wat lenzen.

Comment

Working...
                                X