Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

INKOOPACTIE CF en SD kaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: INKOOPACTIE CF en SD kaartjes

Een vraagje , de kaartjes die per gewone post verstuurd worden , zijn die al onderweg ?
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa
      Een vraagje , de kaartjes die per gewone post verstuurd worden , zijn die al onderweg ?
      Bon,

Ik heb er al enkele vragen over gehad.
      Ik heb woensdag 2 superdringende van personen die vandaag op reis gingen opgestuurd.
      Ik heb gisteren de aangetekende pakketjes klaar gemaakt en ben nu bezig met de rest.
      Ik hoop ze deze nacht klaar te krijgen en dan gaan ze allen morgenvoormiddag op de post. Zoniet, gaan de aangetekenden morgen vroeg en de rest maandag morgen.
      Dus in het beste geval zitten ze maandag op de post, anders dinsdag. De 2 buitenlandse zal waarschijnlijk een dagje later zijn.
      Ik verlies nog steeds veel tijd met het kruislings uitvissen van wie wie is omdat toch nog bijna de helft ofwel nog een PM gestuurd ipv een e-mail of een e-mail met in het onderwerp een boodschap naar eigen fantasie.
      Ik drong daar echt op aan om me dit werk te vereenvoudigen maar het heeft blijkbaar maar voor de helft geholpen .
      Je moet je maar eens voorstellen om een 100 tal mail(bestelling en info), een 100 tal betalingen en terug een 100 tal mail met adres gegeven(soms nog meer) en daar tussen door ook nog een PM's, met elkaar te linken.

Alle ik ga nog voort doen.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
        Bon,

Ik heb er al enkele vragen over gehad.
        Ik heb woensdag 2 superdringende van personen die vandaag op reis gingen opgestuurd.
        Ik heb gisteren de aangetekende pakketjes klaar gemaakt en ben nu bezig met de rest.
        Ik hoop ze deze nacht klaar te krijgen en dan gaan ze allen morgenvoormiddag op de post. Zoniet, gaan de aangetekenden morgen vroeg en de rest maandag morgen.
        Dus in het beste geval zitten ze maandag op de post, anders dinsdag. De 2 buitenlandse zal waarschijnlijk een dagje later zijn.
        Ik verlies nog steeds veel tijd met het kruislings uitvissen van wie wie is omdat toch nog bijna de helft ofwel nog een PM gestuurd ipv een e-mail of een e-mail met in het onderwerp een boodschap naar eigen fantasie.
        Ik drong daar echt op aan om me dit werk te vereenvoudigen maar het heeft blijkbaar maar voor de helft geholpen .
        Je moet je maar eens voorstellen om een 100 tal mail(bestelling en info), een 100 tal betalingen en terug een 100 tal mail met adres gegeven(soms nog meer) en daar tussen door ook nog een PM's, met elkaar te linken.

Alle ik ga nog voort doen.

Hubert
        Ik wil niets forceren hoor , was alleen maar benieuwd, bedankt.
        Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
        Web-Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa
          Ik wil niets forceren hoor , was alleen maar benieuwd, bedankt.
          Maar ikke wel. Ik zou ze graag morgen allen op de post hebben.

Hubert
          Hubert

Comment

Viola,

Alle pakketjes zijn klaar met de bereidwillige hulp van mijn dochter. Ze kunnen dus morgenvoormiddag op de post.
            Amai tis op de kop €200 portkosten.
            Ze zullen dus normaal maandag aankomen.
            Laat maar iets weten.

Hubert
            Hubert

Comment

hey,

dat hubert, heel mooi initiatief van je, en kan je alleen maar bedanken voor alle moeite die je hebt gedaan.
              Voor mij was het trouwens niet dringend hoor!

groetjes,

kruger

Comment

Ben gisteren eveneens mijn (2) kaartjes gaan ophalen.

Alles was prima geregeld en nog effe nagepraat met Hubert en Patjebeton die toen ook zijn kaartjes kwam halen.

Kaartjes reeds uitgetest en alles werkt perfect - eersteklas service !

Hubert steekt serieus wat van z'n vrije tijd in deze actie, want gisteren had hij (letterlijk) nog een berg werk te verzetten.

CHAPEAU hiervoor Hubert en nogmaals BEDANKT

Comment

Just terug van de post. Moets alles nog zelf frankeren . De vorige actie was in een kleiner kantoor en dat was met een machien.
                  Allé van de Belgische zendingen zullen de meeste maandag aankomen of dinsdag. De 2 buitenlandse zijn 3 tot 4 dagen(werkdagen)
                  Dus als je ergen in het platte land woont, moet je de duiven goed in het oog houden

Hubert
                  Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71
                    Hubert steekt serieus wat van z'n vrije tijd in deze actie, want gisteren had hij (letterlijk) nog een berg werk te verzetten.

CHAPEAU hiervoor Hubert en nogmaals BEDANKT
                    Het was deze nacht ook 2h30(en dat was niet van in de kroeg

Hubert
                    Hubert

Comment

Juist aangetekende zendig ontvangen van geheugenkaart "4 Giga " CF,

Hubert BEDANKT

Comment

ik wacht vol ongeduld
                        foto als spiegel of als venster?

Comment

Heb de mijne juist ontvangen.
                          Bedankt Hubert

Greetz,

Purevision

Comment

Heb net bericht gekregen van het thuisfront dat mijn CF'ke toegekomen is.

Dikke merci
                            Canon PowerShot A80 is back alive !!!

Comment

Kaartjes vanmorgen om 09h. al aangetekend toegekomen.
                              bedankt Hubert voor deze inspanning.
                              Meer moet da al nie zijn zo plak op mijn verjaardag!!!!
                              Groetjes hugo.
                              MVG. Hugo

Comment

Hubert,
                                Kaartje zojuist met de post ontvangen, werkt perfect.
                                Bedankt
                                Groeten,
                                Beertje2
                                Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Working...
                                X