Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een vraagje , de kaartjes die per gewone post verstuurd worden , zijn die al onderweg ?
Bon,
Ik heb er al enkele vragen over gehad.
Ik heb woensdag 2 superdringende van personen die vandaag op reis gingen opgestuurd.
Ik heb gisteren de aangetekende pakketjes klaar gemaakt en ben nu bezig met de rest.
Ik hoop ze deze nacht klaar te krijgen en dan gaan ze allen morgenvoormiddag op de post. Zoniet, gaan de aangetekenden morgen vroeg en de rest maandag morgen.
Dus in het beste geval zitten ze maandag op de post, anders dinsdag. De 2 buitenlandse zal waarschijnlijk een dagje later zijn.
Ik verlies nog steeds veel tijd met het kruislings uitvissen van wie wie is omdat toch nog bijna de helft ofwel nog een PM gestuurd ipv een e-mail of een e-mail met in het onderwerp een boodschap naar eigen fantasie.
Ik drong daar echt op aan om me dit werk te vereenvoudigen maar het heeft blijkbaar maar voor de helft geholpen .
Je moet je maar eens voorstellen om een 100 tal mail(bestelling en info), een 100 tal betalingen en terug een 100 tal mail met adres gegeven(soms nog meer) en daar tussen door ook nog een PM's, met elkaar te linken.
Alle ik ga nog voort doen.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Ik heb er al enkele vragen over gehad.
Ik heb woensdag 2 superdringende van personen die vandaag op reis gingen opgestuurd.
Ik heb gisteren de aangetekende pakketjes klaar gemaakt en ben nu bezig met de rest.
Ik hoop ze deze nacht klaar te krijgen en dan gaan ze allen morgenvoormiddag op de post. Zoniet, gaan de aangetekenden morgen vroeg en de rest maandag morgen.
Dus in het beste geval zitten ze maandag op de post, anders dinsdag. De 2 buitenlandse zal waarschijnlijk een dagje later zijn.
Ik verlies nog steeds veel tijd met het kruislings uitvissen van wie wie is omdat toch nog bijna de helft ofwel nog een PM gestuurd ipv een e-mail of een e-mail met in het onderwerp een boodschap naar eigen fantasie.
Ik drong daar echt op aan om me dit werk te vereenvoudigen maar het heeft blijkbaar maar voor de helft geholpen .
Je moet je maar eens voorstellen om een 100 tal mail(bestelling en info), een 100 tal betalingen en terug een 100 tal mail met adres gegeven(soms nog meer) en daar tussen door ook nog een PM's, met elkaar te linken.
Alle ik ga nog voort doen.
Hubert
Ik wil niets forceren hoor , was alleen maar benieuwd, bedankt.
Alle pakketjes zijn klaar met de bereidwillige hulp van mijn dochter. Ze kunnen dus morgenvoormiddag op de post.
Amai tis op de kop €200 portkosten.
Ze zullen dus normaal maandag aankomen.
Laat maar iets weten.
Hubert
Hubert
dat hubert, heel mooi initiatief van je, en kan je alleen maar bedanken voor alle moeite die je hebt gedaan.
Voor mij was het trouwens niet dringend hoor!
Just terug van de post. Moets alles nog zelf frankeren . De vorige actie was in een kleiner kantoor en dat was met een machien.
Allé van de Belgische zendingen zullen de meeste maandag aankomen of dinsdag. De 2 buitenlandse zijn 3 tot 4 dagen(werkdagen)
Dus als je ergen in het platte land woont, moet je de duiven goed in het oog houden
Hubert
Hubert
Kaartjes vanmorgen om 09h. al aangetekend toegekomen.
bedankt Hubert voor deze inspanning.
Meer moet da al nie zijn zo plak op mijn verjaardag!!!!
Groetjes hugo.
Comment