Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

INKOOPACTIE CF en SD kaartjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: INKOOPACTIE CF en SD kaartjes

hub, mag ik eventueel al morgenavond binneuhwippeuh
    Ik moet zowieso in A'pen zijn morgen, zodoende... 2 comfactflashen in 1 klap
    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
    MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Bij deze nogmaals een dikke voor Hubert!

Vanmorgen(vroeg) mijn 2GB CF-kaart gaan afhalen en daarbij nog een plezante babbel gedaan.
      De volledige administratie van bestelling t.e.m. uitlevering is bijzonder correct én uiterst verzorgd uitgevoerd.
      Je mag dat (of event. andere gezamelijke inkopen in ons interessegebied ) nog doen!...

BTW Hubert, je weet toch dat we vanmorgen nog uitvoerig over de D200 spraken?...
      Met die 2GB kaart op zak moest ik nu toch een aangepaste body hebben hé...
      Eerst bij MetroFoto geweest, maar niets binnen en geen zicht op enige levertermijn.
      Dan naar Dierckx, en ja, daar hadden ze er gisteren toch net één exemplaar van binnengekregen zeker.
      Ik heb het dan maar meteen gekocht natuurlijk!...

Denk dat ik weer aan een nieuw CF-ke toe ben...

PS: voor de D-200 geïnteresseerden: op de terugweg naar huis heb ik bij Action Shop in Mortsel er nog een in het uitstalraam zien liggen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD
        Bij deze nogmaals een dikke voor Hubert!

Vanmorgen(vroeg) mijn 2GB CF-kaart gaan afhalen en daarbij nog een plezante babbel gedaan.
        De volledige administratie van bestelling t.e.m. uitlevering is bijzonder correct én uiterst verzorgd uitgevoerd.
        Je mag dat (of event. andere gezamelijke inkopen in ons interessegebied ) nog doen!...

BTW Hubert, je weet toch dat we vanmorgen nog uitvoerig over de D200 spraken?...
        Met die 2GB kaart op zak moest ik nu toch een aangepaste body hebben hé...
        Eerst bij MetroFoto geweest, maar niets binnen en geen zicht op enige levertermijn.
        Dan naar Dierckx, en ja, daar hadden ze er gisteren toch net één exemplaar van binnengekregen zeker.
        Ik heb het dan maar meteen gekocht natuurlijk!...

Denk dat ik weer aan een nieuw CF-ke toe ben...

PS: voor de D-200 geïnteresseerden: op de terugweg naar huis heb ik bij Action Shop in Mortsel er nog een in het uitstalraam zien liggen...
        Hoe gaat ge dat aan uw vrouw uitleggen

Een geheugenkaartje gaan afhalen en die dan laten inpakken door een D200 verpakking.
        Ge kunt haar in ieder geval uitleggen dat ge daar veel meer schietgenot mee zult hebben

Hubert
        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
          Hoe gaat ge dat aan uw vrouw uitleggen

Een geheugenkaartje gaan afhalen en die dan laten inpakken door een D200 verpakking.
          Ge kunt haar in ieder geval uitleggen dat ge daar veel meer schietgenot mee zult hebben

Hubert
          Ik zal zeggen dat ik die "ziekte" bij u heb opgelopen...
          Die virussen toch hé,... niét te stoppen!...

Comment

Anders even kijken bij BestMedia (Reet), mooie prijs, volgens de site nog steeds op stock (toen ik vrijdag de mijne gehaald heb hadden ze (na de mijne) nog 2 op stock). Vriendelijke (maar LUIDE ) mens.
            Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
            MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

• Re: INKOOPACTIE CF en SD kaartjes - GARANTIE

Nog even dit ivm. Garantie op Transcend Geheugenkaartjes:

Hubert, als ik mij goed herinner, had je me tussendoor nog gezegd dat er 5 jaar waarborg was op die kaartjes.
              Bij nader inzien stel ik vast dat zowel op de verpakking als op de garantiekaart "Lifetime Warranty" staat!
              Dus, da's perfect hé!?...

Comment

• Re: INKOOPACTIE CF en SD kaartjes - GARANTIE

Nog even dit ivm. Garantie op Transcend Geheugenkaartjes:

Hubert, als ik mij goed herinner, had je me tussendoor nog gezegd dat er 5 jaar waarborg was op die kaartjes.
                Bij nader inzien stel ik vast dat zowel op de verpakking als op de garantiekaart "Lifetime Warranty" staat!
                Dus, da's perfect hé!?...
                Luc,

Dat was de vorige actie ook opgemerkt maar binnen in het boekje staat 60 maanden. Nu heb ik wel van de distributeur vernomen dat waarschijnlijk ook naar Lifetime gaan overschakelen.
                Ik zal eens contact opnemen met Transcend zelf.

Hubert
                PS: Ik weet niet met wat ik binnen 5 jaar ga trekken Misschien HyperCompactMiniFlash kaartje van 3000X en 350GB . 5 jaar is een eeuwigheid in IT.
                Hubert

Comment

Daarstraks mijn kaartje mogen gaan afhalen bij Hubert. Tiptop in orde - nog eens een dikke merci voor al de moeite, Hubert!!

Comment

Vanmiddag kaartje opgepikt. Nogmaals merci voor het fantastische initaitief en snelle service.

Een aanrader voor iedereen.
                    Canon 350D - Sigma 18-200mm F3,5 - 6,3 - Panasonic DMZ-FX01

Comment

AANPASSING: EXTRA KAARTJE CF MOET SD ZIJN

1) Antwoord van Transcend:
                      Beste Hubert,

Wij zitten inderdaad in een overgang van 5 jaar naar Lifetime warranty.
                      We verwachten in juli/augustus volledig over te gaan naar deze lifetime warrantee voor onze CF/SD kaarten en USB sticks.
                      In geval van deze CF kaarten zijn we alvast begonnen met het geven van lifetime, vandaar dat dit ook al op de verpakking wordt vermeld.
                      En zodoende kan ik ook bevestigen dat de door u aangekochte kaarten lifetime warrantee hebben.

Hopende u hiermee voldoen geïnformeerd te hebben verblijf ik,

Vriendelijke groet

Guido
                      2) De ervaring uit de vorige actie leerde me dat er altijd nog zijn die laat zien dat er een actie geweest is .
                      Daarom had ik besloten om volgende extra kaartjes bij te voegen:
                      5 2-GB CF
                      2 2-GB SD
                      1 4-GB CF
                      DIt was het goede nieuws voor de achterblijvers

Het slechte nieuws is dat al dit moois reeds weg is, op 1 2-GB SD kaartje na.
                      Ik kan het misschien per opbod verkopen

3) De distributeur heeft ook adapters om SD kaartjes in een CF slot te steken. De oude die hij had was wel te lang, zodat het deurtje niet zou kunnen sluiten maar hij ging een s nazien voor adapters die de originele grootte hebben van CF kaartjes. Dit kan interessant zijn voor mensen die van bv een D50 naar een D70 of D200 gaan of van een compact toestel op prosumer naar een DSLR gaan.

Hubert
                      Last edited by hub2805; 29 juni 2006, 17:45.
                      Hubert

Comment

Hubert,

Alles tiptop ontvangen !
                        Bedankt voor deze extra inspanning.

Als het aan mij lag kreeg je een standbeeld in de HALL OF FAME !

Enfin, ik kijk wel ff uit bij zo'n zaken, maar ik moet zeggen dat tot hier toe alle transacties met BD-ers uiterst correct en vlekkeloos verliepen !
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

Comment

Sorry, gegevens gevonden. Niet meer nodig
                          Seppe68,

Dringend je PM beantwoorden via e-mail

Hubert
                          Last edited by hub2805; 29 juni 2006, 23:50.
                          Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                            2) De ervaring uit de vorige actie leerde me dat er altijd nog zijn die laat zien dat er een actie geweest is .
                            Daarom had ik besloten om volgende extra kaartjes bij te voegen:
                            5 2-GB CF
                            2 2-GB SD
                            1 4-GB CF
                            DIt was het goede nieuws voor de achterblijvers

Het slechte nieuws is dat al dit moois reeds weg is, op 1 2-GB SD kaartje na.
                            Ik kan het misschien per opbod verkopen

Hubert
                            SD kaartje gereserveerd door Tulpje

Hubert
                            Hubert

Comment

Jippie
                              Blijde bezitter van : Minolta Dimage Z1
                              Neem een kijkje op mijn fotosite: http://tulpje.fotopic.net/
                              En als je vriendelijk wilt zijn, teken dan graag mijn gastenboek

Comment

daarstraks kaartje gaan afhalen bij Hubert
                                toffe kerel, bedankt voor de moeite hoor
                                Nikon D70 + 18-200 vr, 70-200 vr 2,8
                                sigma apo super makro 70-300 2

Comment

Working...
                                X