Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

printkop kapot HELP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: printkop kapot HELP

denk da de printkop nu defintief naar de knoppen is,reinigen helpt niet meer
    vorige week begon het defintief verval,printkop reinigen maar na een zestal a4 formaat afgedrukt tez hebben begon het opnieuw, en nu helpt het zelfs niet meer, het erge is is da de printkop niet appart te krijgen is, heb gebeld met de helpdesk van canon en daar zie de persoon da ik hem moest binnen doen bij de verkoper maar de mijne komt van bij topfoto in duitsland, geen probleem zei de persoon is een europeese garantie op, maar de mijne is reeds uit garantie , dan moest ik hem maar bij etbass binnensturen,maar ja daar word hier ook nie veel goeds van verteld kwa duur van de herstelling vooraleer je hem terug hebt en da heb ik ook aan die persoon gezegd.
    hij vertelde mij wel dat je er zelf kan mee binnen gaan en er op wachten terwijl men hem repareert.
    zij er hier mensen die daar ervaring mee hebben en wat raden jullie mij aan te doen
    ik persoonlijk denk da ik er zelf zal mee bij topfoto rijden
    want op sturen mee de post komt duurder uit
    alvast bedankt voor de eventueele goede raad
    grtz tweetty
    bd0379be

Comment

@tweetty; Als je zeker bent dat je printkop defect is vraag je gewoon een andere aan etbass... (mail eens naar hun en vraag de prijs en spreek dan een dag af...) Misschien dat rofa dat ook doet??

ik ken het daar zoal een beetje.... Heb daar al enkele dagen men broek versleten...
      -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
        @tweetty; Als je zeker bent dat je printkop defect is vraag je gewoon een andere aan etbass... (mail eens naar hun en vraag de prijs en spreek dan een dag af...) Misschien dat rofa dat ook doet??

ik ken het daar zoal een beetje.... Heb daar al enkele dagen men broek versleten...
        dat is het hem juist 100% zekers ben je nooit he
        en rofa wat of waar is dat?
        grtz tweetty
        bd0379be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty
          dat is het hem juist 100% zekers ben je nooit he
          en rofa wat of waar is dat?
          grtz tweetty
          sorry, rofa doet alleen maar camera's (zo te zien op site) http://www.rofarepair.nl/
          -=- Light is the key...

Comment

Via google kan je verschillende plaatsen vinden die deze verkopen. Oa hier:
            http://www.systeminsight.co.uk/Canon...Y6-055-000.htm
            http://www.systeminsight.co.uk/acata...55_%5Bi9950%5D
            prijs rond de 150,-€
            is trouwens dezelfde printkop als voor i9950

Comment

heb vandaag gebeld met etbass en kan hem daar binnen doen zou naar het schijnt nog gratis hersteld worden,heb gisteren ook gebeld met topfoto en daar het zelfde antwoord zou ook nog gratis hersteld worden omdat hij nog maar pas uit garantie is , dus dat lijkt wel goed te zitten.
              grtz tweetty
              ga hem dan ook zo vlug mogelijk binnen doen
              bd0379be

Comment

ik denk dat het probleem weldegelijk bij de inkt van mvcd licht.heb nu de originele inkt van canon er in zitten en de fotos worden nu perfect af geprint
                op het laatst met de inkt van mvcd mocht ik doen wat ik wilde ik had dikke strepen op iedere foto
                en nu met originele nikske meer
                wat nu gedaan zou ik een slecht reeks gartridges hebben van mvcd
                en zou hij die vervangen door goeie ik heb er net nog een 30 tal gekocht bij hem
                zal hem maar eens een mailtje sturen zekers
                bd0379be

Comment

een pluim voor etbass canon
                  vorige vrijdag printer binnen gedaan bij etbass
                  en vandag donderdag reeds mijn printer terug thuis ontvangen en hersteld
                  nieuwe printerkop
                  dus amper 6 dagen mijn printer kwijt geweest
                  en ook nog in garantie hersteld al hoewel de printer ouder is dan 1 jaar
                  etbass
                  grtz tweetty
                  bd0379be

Comment

Printkop reinigen doe je in water: alle inkten zijn op waterbasis. Gebruik van gesteriliseerd water is aan te raden in plaatsen waar kalkrijk water uit de waterleidng komt.

Comment

Working...
                    X