ik wil me ook zo'n hoodman aanschaffen voor m'n D50 maar kijk ook op tegen deze superhoge verzendingskosten.Ik heb er reclame van gezien bij Grobet in Antwerpon tijdje terug maar toen ik achteraf belde zeiden ze enkel folie te hebben om op je schem te kleven.
Objectieven zijn als mensen...het is de binnenkant die telt
ik wil me ook zo'n hoodman aanschaffen voor m'n D50 maar kijk ook op tegen deze superhoge verzendingskosten.Ik heb er reclame van gezien bij Grobet in Antwerpon tijdje terug maar toen ik achteraf belde zeiden ze enkel folie te hebben om op je schem te kleven.
Keep the sand on the beach, off your lens and out of your UAV motors so you can fly another day. 5 pro sizes of UAV pads fit all DJI models. Sticks & Stones Break Drones.
Objectieven zijn als mensen...het is de binnenkant die telt
Ziet er weliswaar leuk hebbeding uit, echter bij mijn Nikon zat standaard een plastic bescherm cover...of biedt dit nog een meerwaarde die ik over het hoofd zie?
is voor d50, waar niet echt een bescherming op zit (allez sommigen zeggen dat wat rond de lcd zit ruim voldoende is)
biedt bovendien eenafscherming voor invallend zonlicht
Foto Konijnenberg verkoopt de Hoodman produkten en waarschijnlijk eind mei gaat de winkel in Turnhout open en zullen de verzendkosten ook wel wat lager uitvallen.
Comment