Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
over het algemeen zijn metz flitsers zeer goed(heb er ook ene gehad),met dit type ben ik niet zo bekend!
ik heb me een ander merk aangeschaft omdat er voor dat type gaan sca adapter te krijgen was om 'm op m'n toestel aan te passen
mss beter even zoeken of je die flits met de aankoop va een sca adapter compatibel kan maken voor je toestel,is toch altijd veel gemakkelijker dan constant zitten te prutsen aan de instellingen!
Thx voor de reactie, ik heb ondertussen wat meer informatie gezocht omtrent flitsers en ik denk of tenminste ben er al zeker van ,ik ga voor de 580 van Canon.
Comment