Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits Metz 40AF-4C

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flits Metz 40AF-4C

Hallo,

Iemand ervaring met de Metz 40AF-4C. Ik zou deze gebruiken met een canon 300d. Is dit een goede flitser?

Mvg, Jasmine
    Update12/05/10
    BLOG
    Leica M9/Fuji X 100s/phone

Re: Flits Metz 40AF-4C

Dat is een krachtige staafflitser, een stopje minder dan de 45 cl-4, maar je zal die alleen in de A of M stand kunnen gebruiken denk ik....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
      Dat is een krachtige staafflitser, een stopje minder dan de 45 cl-4, maar je zal die alleen in de A of M stand kunnen gebruiken denk ik....
      Het zou een opzetflits zijn.
      Update12/05/10
      BLOG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jasmine
        Het zou een opzetflits zijn.
        Sorry, klopt, heb me vergist

Comment

over het algemeen zijn metz flitsers zeer goed(heb er ook ene gehad),met dit type ben ik niet zo bekend!
          ik heb me een ander merk aangeschaft omdat er voor dat type gaan sca adapter te krijgen was om 'm op m'n toestel aan te passen
          mss beter even zoeken of je die flits met de aankoop va een sca adapter compatibel kan maken voor je toestel,is toch altijd veel gemakkelijker dan constant zitten te prutsen aan de instellingen!
          grts; M

Comment

Thx voor de reactie, ik heb ondertussen wat meer informatie gezocht omtrent flitsers en ik denk of tenminste ben er al zeker van ,ik ga voor de 580 van Canon.

Mvg, Jasmine
            Update12/05/10
            BLOG

Comment

Working...
            X