Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

Hallo,

Euh, hebben de "late" inschrijvers ook het inschrijvingsformulier gebruikt?
    Kwestie van dat we het een beetje kunnen bijhouden ...
    Indien niet, zet er dan ook bij dat je de maaltijd ter plaatse betaalt want anders wordt alles een beetje onoverzichtelijk.
    Met dank

Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

heb al ingeschreven 2 pers. en betaal zaterdag
      gr, eb

Comment

Hoeveel BDers komen er eigenlijk?
        Kan er een lijst gepost worden? Of gaat da nie? 't is maar een vraagske he? als 't nie teveel werk is?
        Dan kunnen we zien wie der allemaal gaat zijn.. en met wie we zeker es moeten babbelen...

Comment

Hallo,

De volledige namenlijst heb ik even niet, maar we gaan met zo'n 50 BD'ers zijn.

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja
            Hallo,

De volledige namenlijst heb ik even niet, maar we gaan met zo'n 50 BD'ers zijn.

Jaja
            Wow, joepie, bedankt... Dat wordt weer bijbabbelen.

Comment

Ik heb mij ook ingeschreven (via inschrijvingsformulier)!

En ik blijf eten - en betaal ter plaatse.
              Door problemen met de beide heupen, kan (mag) ik niet lang meer stappen of rechtstaan. Daarom zal ik waarschijnlijk maar rond 15u30 toekomen, net op tijd voor de Algemene Vergadering. Het wordt m'n eerste AV...
              Ik ben benieuwd...

Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Hallo Kariboe,

We zullen zorgen voor comfortabele zetels tijdens de AV ...

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                Ik heb mij ook ingeschreven (via inschrijvingsformulier)!

En ik blijf eten - en betaal ter plaatse.
                Door problemen met de beide heupen, kan (mag) ik niet lang meer stappen of rechtstaan. Daarom zal ik waarschijnlijk maar rond 15u30 toekomen, net op tijd voor de Algemene Vergadering. Het wordt m'n eerste AV...
                Ik ben benieuwd...

Greetz, Kariboe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja
                  Hallo Kariboe,
                  We zullen zorgen voor comfortabele zetels tijdens de AV ...
                  Jaja
                  Hahaa, fijn !
                  Voor mij dan 2 a.u.b... en 'n kopkuske
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!

Comment

tja, weeral te laat voor het avondeten?
                    Het zal dan voor een andere keer zijn hé?
                    Maar naar de algemene vergadering kom ik zeker en vast, ik weet niet of ik al dan niet had ingeschreven, maar zal dat voor alle zekerheid maar eens doen.
                    Daar is het toch niet te laat voor hé?
                    Ik breng ook Purlut mee, ja die kan dan ook niet blijven eten hé?
                    Stom maar ja.
                    Tot zaterdag

Comment

Ik zie niet in waarom mensen nu al niet meer kunnen inschrijven voor het eten. Normaal hebben eethuizen wel een reserve en gaan die akkoord dat je daags voordien effen belt voor het juiste aantal. Natuurlijk is het zo dat je al een paar dagen op voorhand bij benadering opgeeft hoeveel en dat je de dag voordien niet plots moet afkomen met een 2000% meer mensen.
                      Wat die overschrijving ervoor betreft, vind ik juist, dat dit moeilijker is.

EUh, Act, ikke blijf wel eten voor diene toernedoos die avond . Ik kan gelukkig mee met een andere BD-er. Probleem is, als je 's avonds wil blijven eten je rond 9 uur richting mechelen toert en laat ons zeggen om ongeveer 10u.30 in mechelen aankomt, ik lekker naar mijn trein kan fluiten. Ben niet van plan om in het station te overnachten. De laatste trein is immers rond 10.15 en ik speel liever zeker ...
                      Gelukkig is er een goede ziel gevonden die me tot aan de voordeur kan meenemen.
                      Allee, mits een beetje goodwill zal je er ook wel kunnen proeven van diene toernedoos waar de micmac zo begerig over babbelt.
                      PEE IS: ik ben sedert gisterenavond begonnen met dieeten, allee, minder eten, want iemand die eet, dieet niet en iemand die dieet, die eet niet
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Act
                        tja, weeral te laat voor het avondeten?
                        Het zal dan voor een andere keer zijn hé?
                        Actje, ik denk dat je het verkeerd voor hebt hoor... Je kan niet meer overschrijven (want dan is het geld misschien niet direct beschikbaar), maar ik denk dat je wél nog kan aanduidelen wat je wil eten... Ik zou het alvast maar doen...
                        Groetjes en tot zaterdag !
                        Greetz, Kariboe

Comment

Hallo Act,

Inschrijven voor het eten en geld meebrengen ...
                          Dat lukt nog wel
                          Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door Act
                          tja, weeral te laat voor het avondeten?.
                          Stom maar ja.
                          Tot zaterdag

Comment

Ik vertrek uit Herentals, als er nog mensen moesten zijn die willen meerijden is dat geen enkel probleem, voorlopig zit ik nog alleen in de wagen.
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Helaas kan ik zaterdag niet komen wegens overwerk... Hierbij dus mijn afmelding.

Ik wens jullie een leuke dag en een vruchtbare vergadering!
                              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                              --------

Comment

Jaja, is het nu in orde gekomen? kunnen wij blijven eten?

Comment

Working...
                                X