Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

    Hallo Act,

    Moet kunnen

    Jaja

    Oorspronkelijk geplaatst door Act
    Jaja, is het nu in orde gekomen? kunnen wij blijven eten?
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

      Veel plezier zaterdag, kan er spijtig niet bij zijn, maar zal uitkijken naar mic's video om op de hoogte te blijven!
      lijn
      canon eos 350d

      Comment


      • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

        ja ja... nog één nachtje slapen..; spannend hoor...

        Comment


        • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

          Morgen allemaal een fijne shooting en een goede vergadering toegewenst.

          Helaas kan ik er niet bij zijn, maar ik weet dat jullie van een BD dag een topdag zullen maken. Wel veel foto's maken en posten natuurlijk, dan kunnen diegene die niet konden er ook een beetje van meegenieten.
          Groeten Omega.

          www.digiwaart.nl

          Comment


          • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

            Ik zal morgen maar goed op tijd vertrekken, want ze hebben hier vlakbij twee bruggen over de vaart afgesloten, en de enige brug waar ik dan nog wel over kan, daar is een paar kilometer verderop een kruispunt afgesloten. Ze doen hier hun uiterste best om ervoor te zorgen dat niemand nog uit Sint-Jozef rijkevorsel geraakt, of er moet minstens 15 kilometer omgereden worden .

            Mijn fotogerief staat al klaar, alle akku's zijn geladen en de geheugenkaartjes leeggemaakt .

            Tot morgen.

            @ 21kine; Normaal zou ik ook in Herentals op de snelweg gaan, maar omdat het kruispunt in Vlimmeren afgesloten is zal ik over Merksplas, Turnhout ... naar Geel rijden en daar pas de snelweg opdraaien (als ze daar ook niet teveel wegen en bruggen opgebroken hebben ). Je had dus gemakkelijk kunnen meerijden, maar het is nu niet zo simpel om van hieruit naar Herentals te rijden zonder een grote omweg te maken.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
              @ 21kine; Normaal zou ik ook in Herentals op de snelweg gaan, maar omdat het kruispunt in Vlimmeren afgesloten is zal ik over Merksplas, Turnhout ... naar Geel rijden en daar pas de snelweg opdraaien (als ze daar ook niet teveel wegen en bruggen opgebroken hebben ). Je had dus gemakkelijk kunnen meerijden, maar het is nu niet zo simpel om van hieruit naar Herentals te rijden zonder een grote omweg te maken.
              Bedankt voor het aanbod, geen probleem hoor, ik zie je daar dan wel...
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                Ik heb nog gauw even opgezocht in welke straat het Cultureel Centrum De Bogaard is want dat vond ik nergens terug in de invitatie : Capucienessenstraat 8 te 3800 St-Truiden
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                  In de buurt van het CC is er alleen betaalparking.
                  Parkeren in de buurt van het Speelhof - Veemarkt (=Speelhoflaan), is gratis. Het kleine wandelingske tot in het centrum ook
                  Tot straks!

                  Comment


                  • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                    HEEEEEEEELLLLLLLPPP

                    Ik kan nergens Act vinden of contacteren. Ik heb twee telefoonnummers gekregen waarbij bij de eerste het nu al 2 dagen doodstil is en de tweede zijn mensen die in het geheel haar niet kennen

                    PS? ik ben lifter.

                    tel 0496 78 55 98
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                      Voila. Ik ben goed en wel thuisgekomen en ik hoop van jullie hetzelfde.

                      seppuku.

                      Comment


                      • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                        Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                        Voila. Ik ben goed en wel thuisgekomen en ik hoop van jullie hetzelfde.

                        seppuku.
                        Bedankt Seppuku, alles prima verlopen, zelfs mijn D70 werkt nog steeds na de onverwachte val, en de snelle reparatie van mijn tafelgenoot. Nikon...goe en sterk merk precies...
                        Voor de rest, fantastosche dag gehad, toffe mensen leren kennen en eindelijk eens wat gezichten kunnen plakken op nicknames...
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                          Euh, is dat die val bij het eten ? of daar weer iets anders gebeurd ? Lijkt wel een gevaarlijk toestel die DSLR. Die vallen precies graag
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                            Ook voor mij een toffe dag geweest en weer een stel "oude" gezichten gezien en veel "nieuwe" BD-ers leren kennen. De mist was wat jammer, maar zoals de gids al zei "het komt niet vaak voor in Sint Truiden" dus het was wat dat aangaat een unieke dag.

                            Door een "misverstandje" waren wij met een paar mensen niet op de toren terecht gekomen maar in een bruin cafeeke. Dus om het maar met de woorden van Johan Cruyf te zeggen " Ieder nadeel heb z'n voordeel".

                            De nieuwe raad van bestuur, moderators en medewerkers wens ik in elk geval veel sterkte en succes met de job die ze gaan aanpakken.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                            Comment


                            • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                              Euh, is dat die val bij het eten ? of daar weer iets anders gebeurd ? Lijkt wel een gevaarlijk toestel die DSLR. Die vallen precies graag
                              Die val van mijn camera bij het eten ja, ben er nog altijd niet goed van, maar ondertussen weer wat getest, de vijsjes van de vatting weer wat aangedraaid en ales zit weer echt muurvast, niet de minste storing te zien, werkt weer zoals voorheen, gelukkig maar....
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                                Ik vond het ook leuk en heb vooral veel nieuwe gezichten gezien (en ook het mijne laten zien ). Sh@rky zenne kop goe zot gemaakt over de Sigma ... en spijtig genoeg hij de mijne over de f1.8 prime

                                Nog eens een dikke mercie aan de BD-crew voor de mistige dag ( uniek ! ) en veel energie en succes voor de toekomst.
                                ooit ... .

                                Comment

                                Working...
                                X