Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Boek Of Fame 2011

    Steven, volgens mij was Soeki Wan heel enthousiast om de verzending te starten en werden de etiketten al klaar gemaakt. Vanaf dat ogenblik krijg je een bericht van KIALA.
    De boeken zijn nog niet verzonden en we wachten inderdaad nog op een oplossing ivm de 'schoonheidsfoutjes'.

    Comment


    • #77
      Re: Boek Of Fame 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      Steven, volgens mij was Soeki Wan heel enthousiast om de verzending te starten en werden de etiketten al klaar gemaakt. Vanaf dat ogenblik krijg je een bericht van KIALA.
      De boeken zijn nog niet verzonden en we wachten inderdaad nog op een oplossing ivm de 'schoonheidsfoutjes'.
      Ah ok, thx Lut.

      Dat verklaart al meer,

      Comment


      • #78
        Re: Boek Of Fame 2011

        Vanaf wanneer kunnen we de boeken nu afhalen in Leuven?
        Het is bijna kerstmis

        Grtz R.
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

        Comment


        • #79
          Re: Boek Of Fame 2011

          Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
          Vanaf wanneer kunnen we de boeken nu afhalen in Leuven?
          Het is bijna kerstmis

          Grtz R.
          Zit met dezelfde vraag.
          Waar en wanneer kunnen we de BOF afhalen in Leuven?

          Groeten,
          Jacques
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #80
            Re: Boek Of Fame 2011

            Het is angstwekkend stil, ik betaalde 1,5 maad geleden voor 3 boeken.
            Ik zou onderhand toch wel eens iets willen horen
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • #81
              Hallo,

              De stand van zaken is als volgt: er zijn een (groot) aantal pagina's van BOF-boeken dusdanig "beschadigd" geraakt in de drukkerij dat ze onbruikbaar zijn, dit door een "papierfout". We trachten een regeling uit te werken met die drukkerij.
              Dat vraagt even tijd (waarvoor excuses en dank voor jullie begrip).
              Het spreekt voor zich dat we geen "slechte" boeken kunnen uitleveren ...
              Nogmaals onze excuses maar we trachten het zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.
              Belgiumdigital en de drukkerij treffen in deze geen schuld ...
              Van zodra er een regeling is communiceren we hierover uiteraard.

              Jaja
              Last edited by jaja; 19 december 2011, 16:53.
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #82
                Re: Boek Of Fame 2011

                Excuses aanvaard hoor! Wacht met plezier op de uitgave die net als andere jaren uitstekend zal zijn.

                Maar tis wel beetje jammer dat ik hem niet als cadootje kan krijgen...ander voordeel is wel dat ik nu een ander pakje mag kiezen en dan toch nog het BoF zal krijgen
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

                Comment


                • #83
                  Re: Boek Of Fame 2011

                  Heeft er al iemand bericht van zijn kiala-punt gekregen ?
                  nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
                  www.pascaldanvers.com

                  Comment


                  • #84
                    Re: Boek Of Fame 2011

                    lees ander bericht in dit forum
                    alles is uitgesteld
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #85
                      Re: Boek Of Fame 2011

                      Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                      Hallo,

                      De stand van zaken is als volgt: er zijn een (groot) aantal pagina's van BOF-boeken dusdanig "beschadigd" geraakt in de drukkerij dat ze onbruikbaar zijn, dit door een "papierfout". We trachten een regeling uit te werken met die drukkerij.
                      Dat vraagt even tijd (waarvoor excuses en dank voor jullie begrip).
                      Het spreekt voor zich dat we geen "slechte" boeken kunnen uitleveren ...
                      Nogmaals onze excuses maar we trachten het zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.
                      Belgiumdigital en de drukkerij treffen in deze geen schuld ...
                      Van zodra er een regeling is communiceren we hierover uiteraard.

                      Jaja
                      Dat we onze BoF wel zullen krijgen ,daar twijfel ik niet aan
                      Maar, zoals ik vernomen heb, zouden er spanjolen op de druk zitten??
                      Dan ligt de fout wel bij de drukkerij.
                      Ik zit in de Grafische sector, en spanjolen krijg je enkel als je de tampon rollen
                      die "normaal met alcohol gedrenkt" niet tijdig vervangt.
                      Tenzij men nog met water drukt , waar men meer last heeft van zogenoemde spanjolen
                      Deze zetten zich vast op de plaat,blijven in de inkt zitten, en vlammen de pagina's tegen 10000 vellen per uur door, zonder dat ook maar iemand dit gezien heeft.
                      Want het zal hier waarschijnlijk om rotatie persen gaan.
                      Kan uiteraard gebeuren,maar als drukker moet je zo een fout tijdig zien!!

                      Comment


                      • #86
                        Re: Boek Of Fame 2011

                        Niet gaan schieten op de pianist
                        We zijn inmiddels alweer wat verder en er is meer duidelijkheid nu.

                        Vandaar een update in de berichtgeving.

                        Jaja

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                        lees ander bericht in dit forum
                        alles is uitgesteld
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #87
                          Re: Boek Of Fame 2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                          Niet gaan schieten op de pianist
                          We zijn inmiddels alweer wat verder en er is meer duidelijkheid nu.

                          Vandaar een update in de berichtgeving.

                          Jaja
                          Speel jij Piano Jaja
                          zou ik wel eens willen zien

                          Comment


                          • #88
                            Re: Boek Of Fame 2011

                            ik kreeg eerst alleen de commentaren tot 23/11
                            na mijn post ,kreeg ik pas de rest
                            natuurlijk begrijp ik dit oponthoud ... been there ,done that, seen it all


                            grt,
                            pascal
                            nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
                            www.pascaldanvers.com

                            Comment


                            • #89
                              Re: Boek Of Fame 2011

                              Laten we met zijn allen wat geduld hebben!

                              Achter de schermen zijn ze volop bezig om het probleem op te lossen.
                              De mensen van BD doen dit alles in hun weinige vrije tijd en daar moeten
                              we met zijn allen heel veel respect voor hebben.

                              En aan allen die meegewerkt hebben aan de samenstelling van het boek een hele dikke pluim want het is weer een prachtig werk geworden.
                              Nu enkel nog wachten op de levering van kraaknette boeken door de leverancier.

                              Comment


                              • #90
                                Re: Boek Of Fame 2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                                Laten we met zijn allen wat geduld hebben!

                                Achter de schermen zijn ze volop bezig om het probleem op te lossen.
                                De mensen van BD doen dit alles in hun weinige vrije tijd en daar moeten
                                we met zijn allen heel veel respect voor hebben.

                                En aan allen die meegewerkt hebben aan de samenstelling van het boek een hele dikke pluim want het is weer een prachtig werk geworden.
                                Nu enkel nog wachten op de levering van kraaknette boeken door de leverancier.
                                Voilà ... Dat is nu is goed gezegd se
                                We gaan met ,veel respect voor deze mensen , nog wat wachten op het boek .
                                Groetjes
                                Luc
                                Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                                Comment

                                Working...
                                X