Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Dit gaat toch niet -in tegenstelling tot vorig jaar- tegen de AV van 26 november in Tongeren klaar zijn, of wel?
    Yup, normaal wel... is ons streefdoel... dit jaar wordt ook het boekbinden in-house gedaan waardoor er daar minder tijd (transport - planning) verloren gaat.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #17
      Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

      De 300 foto's die in druk gaan:
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #18
        Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

        Vorig jaar ben ik de woensdag voor de vergadering speciaal naar Gent gereden om de boeken te halen. Die mogelijkheid zit er voor mij dit jaar niet in.
        Als iemand kandidaat is om een ritje te maken tussen Gent en Tongeren, dan bestaat de mogelijkheid om boeken mee te nemen na de AV.

        Comment


        • #19
          Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

          Mss. kan ik helpen ... kom naar Tongeren + heb mogelijkheid om dinsdag 22/11 in Gent ze op te halen. Weet natuurlijk niet of ze de dinsdag al klaar zullen zijn ???

          En over hoeveel dozen gaat het? Want ik heb geen camoinette hé
          Last edited by t.billy; 11 november 2011, 07:28.
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #20
            Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

            Breng er zoveel mee als mogelijk voor jou.
            Dan kan de eerste verdeling in de afhaalpunten ook starten na de AV.
            Alvast bedankt

            Comment


            • #21
              Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

              Ik heb aangegeven bij Red Falcon (Mol) te zullen afhalen, maar als het op de AV van Tongeren zou kunnen... dan spaart me dat toch weer een extra rit uit.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #22
                Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                Mss. kan ik helpen ... kom naar Tongeren + heb mogelijkheid om dinsdag 22/11 in Gent ze op te halen. Weet natuurlijk niet of ze de dinsdag al klaar zullen zijn ???

                En over hoeveel dozen gaat het? Want ik heb geen camoinette hé
                doordat ik pas de datum van de AV kende zoals ieder VZW-lid met de uitnodigingsmail enkele weken geleden, heb ik deze dan pas kunnen meegeven aan de drukker. En doordat er nog BD-lite teksten in moesten komen die we vorige week ontvingen, is de datum voor aflevering net na de AVG.
                Ik hoop dat er toch misschien enkele dozen boeken zouden kunnen klaar zijn mocht dit een wens zijn van de RVB.
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • #23
                  Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                  Het belangrijkste is dat de boeken goed afgewerkt worden. Dus niets laten overhaasten, om toch maar op tijd in Tongeren te zijn!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                    Worden er betalingsbevestigingen verstuurd naar de e-mailadressen van de leden?

                    Comment


                    • #25
                      Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                      Ik hoop dat er toch misschien enkele dozen boeken zouden kunnen klaar zijn mocht dit een wens zijn van de RVB.
                      OK ... we zien wel Devid. 'k Wacht op een seintje van je. Indien het alsnog lukt neem ik een paar dozen mee, anders is het even langer wachten ...
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                      Comment


                      • #26
                        Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                        Net een e-mail van het secretariaat gekregen dat ik als niet-vzw-lid 45 i.p.v. 40 Euro moet betalen; "Gelieve de resterende 5 Euro nog door te storten".
                        Maar volgens het bestelformulier heb ik als niet-vzw-lid toch ook een voordeel van 5 Euro als ik voor 27 november bestel?
                        Als ik mij goed herinner was dit de vorige jaren trouwens ook al zo.
                        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                        Comment


                        • #27
                          Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                          Er was een foute prijs in het bestel formulier voor niet vzw leden, dit in tegenstelling wat hier hoger stond te lezen.
                          Zij die al besteld hebben behouden de prijs van op het bestelformulier.
                          Mvg,
                          SW
                          BD1071BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                            Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                            Worden er betalingsbevestigingen verstuurd naar de e-mailadressen van de leden?
                            Ik zit met dezelfde vraag. Op 24/10/11 betaald en nog geen bevestiging gekregen.

                            Hoe zit het nu? Bevestiging of geen bevestiging.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                              Als het bedrag van je rekening is afgegaan (en dat kun je toch op je bankafschriften of in de historie van je bankverrichtingen terugvinden) zal het wel in orde zijn, zeker? Ik meende gelezen te hebben dat er een bevestiging van betaling zou zijn (maar kan me vergissen, hoor), maar ben er toch gerust in dat ik betaald heb.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING


                                Bof in volle druk








                                ,
                                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                                IMac/IPad/Mac Air 
                                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                                Comment

                                Working...
                                X