Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gisteren mijn 2 exemplaren gaan ophalen bij Hesy 'leuven' en ze zijn in redelijke goeie staat moet ik zeggen.
Hier en daar de gekende stofvlekken, maar voor de rest heel ok.
Toch zou ik aanraden voor de volgende uitgave misschien een andere drukker te zoeken, zodat alles niet weer in herhaling valt :-)
Ik heb mijn boek een tijd terug ook ontvangen. Door omstandigheden ben ik niet in staat geweest om toen direct te reageren, maar om eerlijk te zijn ziet het er niet uit. Overal witte spikkels die niet makkelijk weg te krijgen zijn. Het is dat ik vond dat ik te laat was om nog te klagen en te zeggen dat ik een ander wil, maar anders...
Ik vraag mij uit hoe de eerste lading eruit heeft gezien. Als dat nog erger was dan dit dan had je spikkels met stukjes foto's i.p.v. foto's met spikkels.
Ik denk dat ik mij alleen maar kan aansluiten bij het advies van easygirl:
Toch zou ik aanraden voor de volgende uitgave misschien een andere drukker te zoeken, zodat alles niet weer in herhaling valt :-)
Elke week komen de meest opmerkelijke foto's gepost op het Belgiumdigital forum samen in de Hall of Fame. En elk jaar worden die pareltjes verzameld in een prachtig afgewerkt Book of Fame.
Elke week maken medewerkers van Belgiumdigital een selectie uit de op het forum geposte foto's, die later verzameld worden in een prachtig afgewerkt Book of Fame. De lustrumeditie 2011 brengt nu reeds voor de vijfde maal een indrukwekkende collectie beelden samen.
Comment