Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Boek Of Fame 2011

    Maar jullie hebben tenminste jullie boek al

    gr,
    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

    website : www.leonvanham.com

    Comment


    • Re: Boek Of Fame 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
      +1 en er was bij mij ook een hoek ingedeukt ondanks de verpakking
      maar zoals gezegd, geen goesting om er een zaak van te maken
      En nog +1, maar dat had ik ook al geschreven. En tegelijk hopend dat iedereen aan zijn boek geraakt, en volgend jaar beter hé.

      Comment


      • Re: Boek Of Fame 2011

        Gisteren mijn 2 exemplaren gaan ophalen bij Hesy 'leuven' en ze zijn in redelijke goeie staat moet ik zeggen.
        Hier en daar de gekende stofvlekken, maar voor de rest heel ok.

        Toch zou ik aanraden voor de volgende uitgave misschien een andere drukker te zoeken, zodat alles niet weer in herhaling valt :-)

        Grtz R.
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

        Comment


        • Re: Boek Of Fame 2011

          Ik heb mijn boek een tijd terug ook ontvangen. Door omstandigheden ben ik niet in staat geweest om toen direct te reageren, maar om eerlijk te zijn ziet het er niet uit. Overal witte spikkels die niet makkelijk weg te krijgen zijn. Het is dat ik vond dat ik te laat was om nog te klagen en te zeggen dat ik een ander wil, maar anders...

          Ik vraag mij uit hoe de eerste lading eruit heeft gezien. Als dat nog erger was dan dit dan had je spikkels met stukjes foto's i.p.v. foto's met spikkels.

          Ik denk dat ik mij alleen maar kan aansluiten bij het advies van easygirl:
          Toch zou ik aanraden voor de volgende uitgave misschien een andere drukker te zoeken, zodat alles niet weer in herhaling valt :-)
          www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
          Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

          Comment


          • Re: Boek Of Fame 2011

            zou voor het volgende boek de drukker van SHOOT nemen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

              waarover gaat het boek juist? raden jullie het aan?

              Comment


              • Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                Oorspronkelijk geplaatst door slimheid Bekijk bericht
                waarover gaat het boek juist? raden jullie het aan?
                Elke week komen de meest opmerkelijke foto's gepost op het Belgiumdigital forum samen in de Hall of Fame. En elk jaar worden die pareltjes verzameld in een prachtig afgewerkt Book of Fame.

                en
                Elke week maken medewerkers van Belgiumdigital een selectie uit de op het forum geposte foto's, die later verzameld worden in een prachtig afgewerkt Book of Fame. De lustrumeditie 2011 brengt nu reeds voor de vijfde maal een indrukwekkende collectie beelden samen.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • Re: Boek Of Fame 2011

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  zou voor het volgende boek de drukker van SHOOT nemen.
                  grt,bouk.
                  Of mss eens met een paar Drukkers die hier op het forum zitten eens overleggen.
                  Is ook een mogelijkheid.

                  Comment

                  Working...
                  X