Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Boek Of Fame 2011

    Hallo


    Alle boeken die via Kiala verzonden moesten worden zijn bij het Kiala-punt afgegeven.
    Normaal kregen jullie via het e-mail adres dat jullie toen opgaven (bij de intekening) een bericht van Kiala dat het boek onderweg is en dat je je e-mail moet in het oog houden want na max 2 dagen zou die in het Kiala afhaalpunt zijn.
    Mensen in Nederland en die kozen voor Kiala, dit gaat via TNT en zullen hun boek thuis aangeboden krijgen. Kiala België werkt met TNT voor Nederland (waarom dat zo is weet ik niet, gezien er toch Kiala NL is)

    Andere kopers die voor een afhaalpunt BD kozen zullen verwittigd worden door de persoon van het afhaal punt zelf.

    Tot mijn verbazing stel ik vast dat het opvolgen van de zendingen tijdelijk niet mogelijk is, ik krijg al weken dit scherm als in de zendingen wil traceren.

    SW
    Attached Files
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • Re: Boek Of Fame 2011

      Ik heb het mailtje van Kiala donderdag gekregen, dan zal ik het BOF boek waarschijnlijk dinsdag kunnen afhalen.

      Als er feestdagen tussen zitten, dan moet je altijd wat meer geduld hebben, op die paar dagen komt het nu ook niet meer aan.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • Re: Boek Of Fame 2011

        afhaalpunt ekeren is ook nog steeds niet bevoorraad
        duurt wel heel erg lang allemaal hoor,gezien de boeken toch al een tijdje klaar zijn .....
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • Re: Boek Of Fame 2011

          Ik heb nog altijd geen enkele mail gekregen vanaf ik betaald heb voor het boek
          Tegen Pasen zou iedereen zijn boek hebben...
          Het is vandaag Pasen en ik heb mijn boek nog steeds niet...

          Graag had ik toch iets meer geweten.
          Ik zou mijn boek afhalen in Ekeren (voor zover ik nog weet) maar zonder iets van info doorgemailed te krijgen wordt het moelijk natuurlijk :s
          www.highdesignstudio.be
          I have a story behind every picture taken

          Comment


          • Re: Boek Of Fame 2011

            Ik heb een mail gegregen van Kiala dat een order is doorgegeven, maar verder niets, gezien het opgegeven kialapunt falliet is heb ik geen idee wat er met het boek gaat gebeuren, zal in ieder geval vijgen na Pasen zijn, hoop toch dat het vlug toekomt
            Renée

            Comment


            • Re: Boek Of Fame 2011

              in november 100 euro betaald voor 3 boeken en het is nog steeds stil, echt balen dit, ook kan BD er zelf niets aan doen
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • Re: Boek Of Fame 2011

                ja oke, begrijp ik allemaal maar de boeken waren nu toch klaar dacht ik....waarom duurt de verdeling nu weel zo lang?
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • Re: Boek Of Fame 2011

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  ...Ik heb Lut een pb gestuurd, maar dat hel pt ook al niet. .... Henk
                  Sorry Henk, ik was een weekje op vakantie
                  Intussen heb ik je PB wel beantwoord.

                  Comment


                  • Re: Boek Of Fame 2011

                    wacht op bericht van kiala dat mijn oorspronkelijk leveringspunt dicht is en dat ze een ander vragen.....hoop ik..
                    Sony RX10 Mark IV
                    nog een fijne dag verder!
                    Guido

                    Comment


                    • Re: Boek Of Fame 2011

                      Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                      wacht op bericht van kiala dat mijn oorspronkelijk leveringspunt dicht is en dat ze een ander vragen.....hoop ik..
                      Wanneer wij op het sorteercentrum een pakje ontvangen voor een Kiala Punt dat is gesloten tussen het moment dat de instructie is aangemaakt en het moment dat het pakje aankomt op het sorteercentrum, zal dit pakje automatisch worden verstuurd naar het dichtstbijzijnde Kiala Punt. Het adres van het nieuwe Kiala Punt zal in de melding worden meegedeeld aan de ontvanger.

                      Groetjes

                      Peter

                      Comment


                      • Re: Boek Of Fame 2011

                        Ik hoor alleen dingen over Kiala punten in België. Maar zijn er al boeken in Nederland afgeleverd...?

                        Begin een angstig gevoel te krijgen dat het helemaal mis gaat, gezien de reacties in het topic.

                        Ik hoop dat ik ongelijk heb...
                        Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

                        Comment


                        • Re: Boek Of Fame 2011

                          Hoe zit het eigenlijk met het afhaalpunt Leuven/kessel Lo (geen Kiala)?
                          Ik hoor hier niks van, terwijl ik hoor dat anderen al hun boeken hebben

                          Grtz R.
                          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                          Comment


                          • Re: Boek Of Fame 2011

                            Hallo,

                            Niet ongerust zijn ...
                            We zorgen er voor dat iedereen die een boek besteld heeft het ook effectief krijgt.
                            Dus geen paniek als sommigen het al hebben en anderen niet.
                            We kunnen nu eenmaal niet geheel België en NL zelf gaan doorkruisen.
                            Dus, geen paniek, we zorgen er voor dat het in orde komt.

                            En dat allemaal omdat


                            Jaja

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht
                            Ik hoor alleen dingen over Kiala punten in België. Maar zijn er al boeken in Nederland afgeleverd...?

                            Begin een angstig gevoel te krijgen dat het helemaal mis gaat, gezien de reacties in het topic.

                            Ik hoop dat ik ongelijk heb...
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • Re: Boek Of Fame 2011

                              Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                              Wanneer wij op het sorteercentrum een pakje ontvangen voor een Kiala Punt dat is gesloten tussen het moment dat de instructie is aangemaakt en het moment dat het pakje aankomt op het sorteercentrum, zal dit pakje automatisch worden verstuurd naar het dichtstbijzijnde Kiala Punt. Het adres van het nieuwe Kiala Punt zal in de melding worden meegedeeld aan de ontvanger.

                              Groetjes

                              Peter
                              merci Peter, tenzij dat wij weer afspreken en der een op drinken in Familia
                              Sony RX10 Mark IV
                              nog een fijne dag verder!
                              Guido

                              Comment


                              • Re: Boek Of Fame 2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                                merci Peter, tenzij dat wij weer afspreken en der een op drinken in Familia
                                dag guido,

                                'is wel letterlijk de tekst van op de kiala site die ik heb overgenomen hé.
                                Binnenkort is dat het Gemeenschapscentrum Familia - klinkt al wat sjieker om een pint te pakken.

                                groetjes

                                peter

                                Comment

                                Working...
                                X