Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik was een van die snullen die bij de BD-stand ging reclameren. Zunoels vrouw, die op dat moment de winkel be"vrouw"de, wist er ook niet van, merkte dat alle uitgestalde petten dat mankement vertoonden, trok toen een nieuwe doos open en lap, hetzelfde...
Toch, maar dat is mijn persoonlijke mening, had ik liever een "puntgaaf" petje gezien, dan eentje dat al "weer en wind" doorstaan heeft.
Ook ik heb gisteren op de BelgiumdigitalLive mijn petje op de "kop" kunnen tikken.
Na de "verweerde" jeans look (met afgewassen kleuren en "gaten" op de knieën) is er nu blijkbaar een "verweerde" petjes look.
Dat heeft ook zijn voordeel, ik moet nu geen schroom meer hebben om het op te zetten uit vrees dat het zal verslijten. Het is immers al "versleten" .
Last edited by akkerjan; 29 september 2009, 10:59.
Jan Akkermans (BD1097BE) Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Yeehaaaaa..Ik heb er nu ook eentje..En ik vind de retro mooi...Nu zal ik nergens meer onherkenbaar rondlopen vrees ik..
Misschien toch maar thuis laten dan..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment