Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-petjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BD-petjes

    dank je Lut, das duidelijk.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: BD-petjes

      Ik heb de mijne . Ik had eerst niet door dat de beschadiging opzettelijk was en wou al gaan reclameren . Maarja, na 10 jaar zit er wat sleet op hé .
      about.me/stijnv

      Comment


      • Re: BD-petjes

        Helaba helaba, sleet ?????

        Pure energie-uitbarstingen zal je bedoelen!!!!!!

        Jaja

        Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
        Ik heb de mijne . Ik had eerst niet door dat de beschadiging opzettelijk was en wou al gaan reclameren . Maarja, na 10 jaar zit er wat sleet op hé .
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • Re: BD-petjes

          Ik was een van die snullen die bij de BD-stand ging reclameren. Zunoels vrouw, die op dat moment de winkel be"vrouw"de, wist er ook niet van, merkte dat alle uitgestalde petten dat mankement vertoonden, trok toen een nieuwe doos open en lap, hetzelfde...
          Toch, maar dat is mijn persoonlijke mening, had ik liever een "puntgaaf" petje gezien, dan eentje dat al "weer en wind" doorstaan heeft.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment


          • Re: BD-petjes

            En hoe zien ze eruit ,k'zie dat ze nog niet in de shop staan

            Comment


            • Re: BD-petjes

              Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
              En hoe zien ze eruit ,k'zie dat ze nog niet in de shop staan
              Nieuwe foto's volgen. De webshop krijgt nog een update.

              Comment


              • Re: BD-petjes

                En wat zeggen we nu tegen lut . Bedankt lut

                Comment


                • Re: BD-petjes

                  Ook ik heb gisteren op de BelgiumdigitalLive mijn petje op de "kop" kunnen tikken.
                  Na de "verweerde" jeans look (met afgewassen kleuren en "gaten" op de knieën) is er nu blijkbaar een "verweerde" petjes look.
                  Dat heeft ook zijn voordeel, ik moet nu geen schroom meer hebben om het op te zetten uit vrees dat het zal verslijten. Het is immers al "versleten" .
                  Last edited by akkerjan; 29 september 2009, 09:59.
                  Jan Akkermans
                  (BD1097BE)
                  Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                  Comment


                  • Re: BD-petjes

                    Yeehaaaaa..Ik heb er nu ook eentje..En ik vind de retro mooi...Nu zal ik nergens meer onherkenbaar rondlopen vrees ik..
                    Misschien toch maar thuis laten dan..
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • Re: BD-petjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      ...Nu zal ik nergens meer onherkenbaar rondlopen vrees ik..
                      Misschien toch maar thuis laten dan..
                      Op een BD-bijeenkomst, waar iedereen zo'n petje op heeft, juist wel!

                      (da's de reden waarom we afgelopen zondag bouk konden herkennen: hij had geen BD-pet op! )
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                      Comment


                      • Re: BD-petjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht

                        (da's de reden waarom we afgelopen zondag bouk konden herkennen: hij had geen BD-pet op! )
                        maar wel een pet.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: BD-petjes

                          De typische "zeemanspet" die jouw identiteit zo makkelijk prijsgaf!

                          (ik heb je wel niet aangesproken wegens te druk, hoewel je mij verschillende keren gepasseerd bent. Ik deed hoofdzakelijk toegangscontrole)
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                          Comment


                          • Re: BD-petjes

                            zijn er eigenlijk nog?
                            kon niet op de live zijn wegens Plopsalandbezoek
                            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                            Comment


                            • Re: BD-petjes

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              maar wel een pet.
                              grt,bouk.
                              Ik wilde je al vragen om ze te ruilen met die van mij maar ik durfde niet...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment


                              • Re: BD-petjes

                                Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
                                zijn er eigenlijk nog?
                                kon niet op de live zijn wegens Plopsalandbezoek
                                Ja hoor, in overvloed
                                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                                Comment

                                Working...
                                X