Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Hip? Sommige mensen zijn gewoon oud geboren, vrees ik. Nee, doe mij maar een "ordinair" (maar zo ordinair is die niet, als ie van BD komt) petje. Enige voordeel van zo'n zonnehoedje is dat er geen klep in de weg zit.
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
ik heb altijd last van zon die in mijn oog valt als ik fotografeer en met een pet is dat nog vaak niet verholpen. Verder schermt zo een hoedje ook je oren af tegen zonnebrand en als je de goeie neemt, kan je er mee douchen
Ik verwacht toch zeker een BD-winkeltje op de BD-Live activiteit van 27 september (of droom ik maar een beetje hardop?). Tegen dan zijn de straps die Lut in een andere thread nog snel wil verpatsen waarschijnlijk op, maar mocht er zo eentje in de "winkel" liggen op 27 september, wie weet?
Ik verwacht toch dat die petjes op korte tijd de deur uit zijn. 't Is eigenlijk best een toffe pet. Tegen de vakantie hoeft voor mij niet meer... ik ga namelijk niet op vakantie, en in België is 't misschien beter een "enige echte, originele BD-paraplu" te voorzien .
't Is ook jammer dat de straps bijna op zijn. 't Is een verademing zo'n strap. Ik denk er niet aan om nog een andere te gebruiken.
Comment